#1 Skrevet August 23, 2008 (endret) heisann. I natt når jeg kjørte hjemmover fikk jeg store problemer med å få den inn i gir, må dytte den hardt inn i gira. Men har også opplevd at plutselig de siste dagene så har 5 gira "skild" når jeg har kjørt på motoreveien. Kan det være girolje som må fylles på, og hvor på kassa fyller man på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 ingen som vet? haster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 fylte nå på via speedowieren etter tips fra en her, men nå må jeg holde turtallet på 3000 og da drar den sakte bortover, ellers dør den: klø : Hva har skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 feilen er sikkert at eit stag har sklidd ut av posisjon. mest sannsynlig det som kjem fra kupen. på enden av det staget så er det eit stag til som er festa på med ein slags klemme. denne har slikkert sklidd litt ut av posisjon, slik at du trur den står i 1 så står den i 3. å finne rett posisjon igjen er å sette girspaken i 1 og sette spaken på girkassa i 1. og skru til. så sjekke om alle gir treffe rett plass. men pass på at du ikkje tar feil av revers og 1 på kassa, da desse står ganske likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...