#1 Skrevet August 23, 2008 (endret) Grattis da begge to:klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 Tusen takk Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 Gratulerer! Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2008 Tør jeg spørre om hva jeg gratulerer for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2008 Tør jeg spørre om hva jeg gratulerer for? Ring på finger`n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2008 Vi hadde 1-års jubileum fredag 22. august, Roger gikk ned på kne og fridde og jeg sa ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2008 (endret) Grattulerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2008 Vi hadde 1-års jubileum fredag 22. august, Roger gikk ned på kne og fridde og jeg sa ja! Jeg gikk ned på kne 8/8-08 Kirke og selskapslokale er bestilt allerede hehe. Grattis begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2008 Grattulerer:) ontopic til Ørjan: Kunne ikke klart å lage en ordentlig tittel på tråden? Tusen takk Jeg gikk ned på kne 8/8-08 Kirke og selskapslokale er bestilt allerede hehe. Grattis begge to Gratulerer til deg også Datoen er ikke helt satt enda, da vi vil ha bryllupet 22. august.. Det går 2009 men da blir det ikke ny bil Så da spørs det om det blir om ett par år frem i tid eller så må vi finne en annen dato.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2008 Gratulerer til begge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2008 Grattulerer:) ontopic til Ørjan: Kunne ikke klart å lage en ordentlig tittel på tråden? Var ikke bare meg som ikke helt skjønnte hva man skulle grattulere for i begynnelsen, var bra det var noen som fortalte grunnen, da tittelen på tråden ikke akkurat er så veldig informativ. Fornøyd nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2008 Tusen takk til alle sammen fra meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2008 Hurra Gratulerer så mye til begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2008 Grattis fra oss på Vaerste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2008 Gratulerer så mye, begge to! Herlig følelse, ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 23, 2008 Grattis Blir firmabryllup dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 23, 2008 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 23, 2008 Ektefelle er felle man ikke vet man har gått i før det er for sent... Uansett, gratulerer så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 24, 2008 Gratulerer til dere begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 24, 2008 :klapp:Gratulerer. Så hyggelig da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 24, 2008 Gratulerer så mye til dere begge ja ! Blir nok knall ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 24, 2008 Gratulerer så mye begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 24, 2008 Herlig Gratulerer så mye til dere begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 24, 2008 Tillykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...