#1 Skrevet August 23, 2008 Fikk inn en audi idag med en helt pussig oppførsel: Er automatkasse i den, bilen funker utmerket i P,N,R gir 1,2 og 3, men setter du den i drive så kveles motoren med en gang. feilsøkte og fikk opp feilkode på kickdown eneste, ingen på motor. Sletta da den kickdown feilkoden, kjørte i ca 10 min, alt ok helt til bilen kveltes og stoppet helt opp. Akkurat som om den vil i park eller revers plutselig under kjøring. Olja er ny og er ingen ulyder eller noe som helst, Har en anelse om ledningsbrudd, men er det noen ledninger som styrer disse trinnene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 Det har vært snakk om en styreenhet som ligger under midtkonsollen som kan lage trøbbel, ved f.els kaffesøl o.l. kanskje verdt å ta en titt på den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 Tipper også på styreenheten under girvelgeren. Min kuttet ikke ut motoren men det lyste i alle lampene P,R,N,D,3,2,1 og var bare P,R,3,1 som virket (husker ikke akkurat hvilke gir som virket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 aha. hvordan kan jeg demontere toppen av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2008 ingen som er inne på dette? har demontert to deksel, ser kun ledning til lyspæra på girspaken, releet må da ligge under alt dette da? er 4 skruer osv for å ta alt helt av mener jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...