#1 Skrevet August 23, 2008 (endret) Denne bilen trengte sårt en lakkbehandling, for å si det sånn... Er egentlig ikke ferdig enda, men skal bare rense taket inni i morgen, så det gidder jeg ikke vise med bilder Her er det mange bilder, på godt og vondt, da jeg ikke er noen fotograf... Vask: Amazing Roll Off (avfetting) Chemical Guys Citrus Wash and Gloss Foam Cannon (til Kärcher spyler) Lakk/korrigering: Riccardo clay (CWG som clay lube) Scholl S17 - pads: ull og sort Scholl S40 - pad: Sonus blå (finishing pad) LSP: (last step product) Zymöl Concours Før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2008 Mer før: Fikk min nye lakkdybdemåler samme dag. Perfekt timing! Utstyret som blir brukt Clay må til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 Bra begynnelse ihvertfall:-) MER BILDER......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 All taped up Litt underveis Vingen må av, skal man få skikkelig resultat Au da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2008 Huff... Ser skummelt ut etter "rubbing", gitt... Underveis Nesten ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2008 Glemte å legge på plastikkbeskytter før jeg tok bildene... Hehe... Dette er etter de andre bildene: FERDIG Bakluka ble da grei igjen den, gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2008 Fortsatt ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2008 Siste Til dere fotografer: nei, jeg har ikke Lightroom, nei, jeg har ikke solkappe på linsa, ja, det er lettere ustødig noen steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2008 STEIKJE!!! Tar hvertfall ikke hardt i hvis jeg sier at det var en ENORM forskjell!! Gikk fra en heller sliten S4 til en STRØKEN utgave... Kanonbra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2008 Knallbra jobb Brage.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2008 nice. ble jo en direkte flott bil dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2008 STEIKJE!!! Tar hvertfall ikke hardt i hvis jeg sier at det var en ENORM forskjell!! Gikk fra en heller sliten S4 til en STRØKEN utgave... Kanonbra.. Knallbra jobb Brage.... nice.ble jo en direkte flott bil dette! Kan vel påstå det ble en aldri så liten forskjell, ja Takker, gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2008 Utrolig for et resultat, meget pent ble det:) Lang tid brukte du på dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2008 Og hvis noen lurer på tidsbruken på dette, har det tatt ca. nøyaktig 18 timer, pauser fratrukket. Har gått tregt, da jeg har vært litt lat:p Edit: hehe.... Der kom svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2008 Dæævven salte de vart no shiit-bra ja din tailtbaill.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2008 (endret) HAHA! Skjåk/Vinstra/gudene vet-forsøk på trønder eller?? Edit: oisann... ser nå at sladding av skiltet ikke ble med på de første bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 23, 2008 Åssen syns du Scholl kitet var da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 23, 2008 Nice work! Hvor mye kosta lakkdybde måleren, evt. hvor bestillte du den? Trenger noe slikt jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 23, 2008 HAHA! Skjåk/Vinstra/gudene vet-forsøk på trønder eller?? Edit: oisann... ser nå at sladding av skiltet ikke ble med på de første bildene... Hæhæ..kainn bættre mæ trønder æ da weiit du din slaidd-os Nei, men særriøst altså..du har teiken på derre poleringa geet..Respect:tilber: Skål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 23, 2008 Åssen syns du Scholl kitet var da?? Etter min mening overgår det Menzerna. Men at det ikke støver, som "noen" har uttalt, er bare tull! S17 støver like mye som Menzerna, men derimot S40 støver absolutt ingenting Høres ut som jeg slakter Scholl her, men jeg er meget godt fornøyd med det! Eneste aber for min del, er størrelsen på flaskene. Der har Menzerna en fordel. Jeg trenger større kvanti! Nice work! Hvor mye kosta lakkdybde måleren, evt. hvor bestillte du den? Trenger noe slikt jeg og.. Thanks Mener det var ca. kr 2000,- for den. Den kommer fra UK, og kan f.eks. skaffes her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 23, 2008 Hæhæ..kainn bættre mæ trønder æ da weiit du din slaidd-os Nei, men særriøst altså..du har teiken på derre poleringa geet..Respect:tilber: Skål Itj så my som mæ! Hehe... Jauv, takker, geat! Bare å la bilene dine strømme på, det Skål, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 23, 2008 Etter min mening overgår det Menzerna.Men at det ikke støver, som "noen" har uttalt, er bare tull! S17 støver like mye som Menzerna, men derimot S40 støver absolutt ingenting Høres ut som jeg slakter Scholl her, men jeg er meget godt fornøyd med det! Eneste aber for min del, er størrelsen på flaskene. Der har Menzerna en fordel. Jeg trenger større kvanti! Har kitet liggende jeg også, må se å få prøvd det snart... Jeg er ihvertfall jævlig fornøyd med Menzerna... Funker spyleren da? Får si ifra hvis du skal ha varmtvann du også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 23, 2008 Bare å prøve, du blir i hvert fall ikke skuffet;) Strålende fornøyd med spyleren, ja Kunne tenkt meg varmtvann, men det får bli litt frem i tid. Kommer helt an på hvordan kundestrømmen holder seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 23, 2008 Sykt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 23, 2008 Hehe... Ja, jeg hører du sier det, Mikkel Neida, er ikke sykt, er bare 18 timers jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...