AMS i Sverige tester nye RS6

Anbefalte innlegg

Stili repotasje!

Han kunne no bruka bilen virka da som! han motbeviste no da som mangen andre testa seie at den er for tung framme og bare understyre! dei tar aldri hensyn te at ein må lera seg og bruka bilen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmmm 1070000kr i sverige

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmmm 1070000kr i sverige

 

= under 950.000 norske kroner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, jeg vil ha en, sikkert standard med iso-fix til barneseter også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. Digger de svenske gutta!

 

Musikken dempes når motorlyden er som værst! Og fy å de kjører bil bra...

 

RS6 er å bli værst av værstingene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff får så lyst på sånn at det er helt sprøtt.. dæven sier jeg bare :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert sett den 10 ganger alt..

Jeg elsker audi rs6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kunne å bruke den å da :tilber: Får satse på at de ringer fra Hamar snart,så er det bare å flytte til Sverige å kjøpe seg en slik. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti helvete for en syk bil, er litt annet å se på han her kjøre en dissa i TopGear. : rock :

 

 

Han kunne å bruke den å da :tilber: Får satse på at de ringer fra Hamar snart,så er det bare å flytte til Sverige å kjøpe seg en slik. ;)

 

Jeg kan godt ringe deg i dag om du vil, da kan du flytte og kjøpe den. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY F så GROMT :D. vet hva bil jeg skall ha meg når jeg blir eldre og får familie :D.

 

Menn om man har en bil på svenske skilter i norge, så er vell regelen bare at du skall være minimum 1 døgn i sverige hver 2 måned for og ha lov og ha denn på svenske skilter? (og må jo ha en post adresse i sverige også da. Post boks der menn få posten i norge KANN vell funke på en eller lannen måte ;) ). Eller er jeg helt på bær tru nå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti helvete for en syk bil, er litt annet å se på han her kjøre en dissa i TopGear. : rock :

 

 

 

 

Jeg kan godt ringe deg i dag om du vil, da kan du flytte og kjøpe den. ;)

Hehe ring i vei du : haha : Men tenkte mere på Norsk Tipping da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY F så GROMT :D. vet hva bil jeg skall ha meg når jeg blir eldre og får familie :D.

 

Menn om man har en bil på svenske skilter i norge, så er vell regelen bare at du skall være minimum 1 døgn i sverige hver 2 måned for og ha lov og ha denn på svenske skilter? (og må jo ha en post adresse i sverige også da. Post boks der menn få posten i norge KANN vell funke på en eller lannen måte ;) ). Eller er jeg helt på bær tru nå? :P

 

Skal du som er nordmann kjøre svenskregga bil i Norge må du melde flytting til Sverige, ha svensk adresse og BO I SVERIGE MINST 50 % av året.

Selv da kan du heller ikke bruke svenskregga bil så mye du bare måtte ønske i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du som er nordmann kjøre svenskregga bil i Norge må du melde flytting til Sverige, ha svensk adresse og BO I SVERIGE MINST 50 % av året.

Selv da kan du heller ikke bruke svenskregga bil så mye du bare måtte ønske i Norge.

Norge...den siste Sovjet-stat : bh :: bh :: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte meg en slik i går :D Men så våknet jeg og måtte stå opp....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig en kar som KAN å kjøre Quattro,

 

Dissa topgear og fifth gear gutta bruker jo brekk for å få ut en quattro i sladd (spesielt den gangen fifth gear testet Rs4 mot Bmw m3 i drifting) , men han her kastern ut slik som det skal gjøres!

 

Kul reportasje da, der vi liksom er ungen ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker jeg hadde 2 milioner til overs på konto nu: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den filmen der hvertfall en gang om dagen:P

 

Elsker å se slik bruk av sånne biler.. Utrolig artig reportasje også ja.

 

Har fått sitte på med en slik bil en gang, men det var vel også den siste :( Men de 10 minuttene er de beste i mitt liv!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud for en bil!!! RS6 har vært min nr 1 bil leeeeenge, må vel lever lotto i helga tror jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud for en bil!!! RS6 har vært min nr 1 bil leeeeenge, må vel lever lotto i helga tror jeg!

 

Ja du er ikke den eneste som har den drømmen :) Vi får vel klare oss med de vi har nå, frem til Hamar ringer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan.. var ikke første gangen gutten ratta quattro tror jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.