#1026 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet Juli 12, 2009 1033 Hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet Juli 13, 2009 GT40P #1036 Litt historie: GT40P #1036 was originally delivered in early 1966 to Shelby American as a "production race coupe". It was shipped with 3 other GT40's, all of which were semi-finished in primer paint. For unknown reasons, all of the cars ended up not being built by Shelby into racing GT40's, but were returned to the UK factory, still in primer. Shell Oil Company promptly purchased the entire group of 4 cars, and had the factory complete them for use in a Shell advertising program around Europe. The cars were fitted with "Shell"-labeled parachutes and exhibited at various European racetracks, where the chutes were popped while speeding down the main straight, a rather unorthodox braking method for a "road race" car. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet Juli 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet Juli 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet Juli 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet Juli 16, 2009 1040 hp Rolls Royce Silver Shadow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet Juli 16, 2009 (endret) LIRR #1041, VW Rail Bus inspection car:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet Juli 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet Juli 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet Juli 16, 2009 LE MANS 24 HOURS 1970 - The 512S with chassis 1044, now in Coda Lunga specification, shared by Ignazio Giunti and Nino Vaccarella realised the second fastest time during the qualifications. Unfortunately the car was retired after 7 laps with a holed piston. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet Juli 16, 2009 LTX 1045 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet Juli 19, 2009 SSC Ultimate Aero specs Top Speed: 273 mph / 439.5 km/h0-60 mph: 3 secondsEngine: Supercharged V-8 1046 HP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet Juli 19, 2009 Scania Vabis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet Juli 19, 2009 John Deere 1048 Wheat combine harvester. Model John Deere 1048 Wheat combine harvester with 215 (4.57M rigid cutting platform), For wheat harvesting . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet Juli 19, 2009 L-1049 Super Constellation Airliner Crew 3-4 Passengers 62-95, max. 109 Propulsion 4 Radial Engines Engine Model Wright R-3350-DA3 Engine Power (each) 2500 kW 3353 hp Speed 610 km/h 329 kts Service Ceiling 7.315 m 24.000 ft Range 8.700 km 4.698 nm Empty Weight 36.150 kg 79.697 lbs max. Takeoff Weight 65.770 kg 144.998 lbs Wing Span 38,47 m 126,2 ft Wing Area 153,7 m² 1654 ft² Length 35,42 m 116,2 ft Height 7,54 m 24,7 ft First Flight 14.07.1951 Production Status out of production Total Production 564 FAA TCDS 6A5 Data for (Version) Lockheed L-1049G Super Constellation 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet Juli 19, 2009 LTM 1050-3.1 mobile crane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...