#1 Skrevet August 24, 2008 vurderer en ny kam, men er usikker på specsa på denne også. kan tyde på en 280 graders kam, men klarer noen å finne eksakt produsent osv. meget takknemlig for svar! thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2008 Tja uten at jeg er noen superekspert, kan det tyde på en kam på 276 - 280 grader. Hvis det er 4 festeplasser du kan klemme kammen er den hydraulisk, er det 5 plasser er det mekanisk.. men selfølgelig med forbehold om ekspertuttalelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2008 ettersom den skal passe inn i et gasserbygg, så er det kurant å få hele spec-lista, men tallene tyder umiddelbart på det du sier. kammen er til hydraulisk topp - såpass er slått fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2008 den betegnelsen 10 A er visstnok en "timer-betegnelse" som henviser når en ventil er åpen til åpning av neste ventil og i hvilken rekkefølge etc.. men dette er jeg litt usikker på, men mener jeg leste litt om dette på nettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2008 Siden det står VW / Audi merke på denne tror jeg ikke dette er noe sportslig kam dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2008 Siden det står VW / Audi merke på denne tror jeg ikke dette er noe sportslig kam dessverre. ser jo forsåvidt den, men merkingen kan jo muligens tilsi noe annet? 280 graders kam...men står det ikke brazil? hva kan det være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2008 noen som vet eller kunne målt høyden på en gti-kam da jeg ikke har en tilgjengelig? den har vel et høyere løft om det er en kvasskam... dette er bilde av tidligere nevnte kam. ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2008 Jeg kan måle på en Cl/Gl 8v kam, disse skal være 2mm "mindre" enn GTI kammen, skal se om jeg får gjort det imorgen. Har en GTI kam, men den sitter i toppen på 2`er Golfen osv:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2008 Jeg kan måle på en Cl/Gl 8v kam, disse skal være 2mm "mindre" enn GTI kammen, skal se om jeg får gjort det imorgen.Har en GTI kam, men den sitter i toppen på 2`er Golfen osv:o hadde vært til stor hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...