Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg golf for noen uker siden å disse sjermene er hvist en svakhet: bh :.. mn hvor kan jeg få tak i en slik uten å bli ruinert?? hørte rykter om at det kostet opp imot 10000 på møller: gråter : .. har sett på e-bay og div mn ingen som har.. er vel sikkert likedan på passat og div annet VW rundt 2000mod??:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten skjerm, på størrelse med vanlig digital tripteller, eller "stor" i midten av konsollen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart denne bare skal ryke men

er hel FIS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FIS skjerm selges ikke originalt i allefall, men i mange tilfeller kan de repareres av elektronikkverksteder som driver med speedometere. Alternativt er det jo å kjøpe et nytt / brukt instrument... Blir fort noen tusen, men skal nok klare å unngå titusenkronersregninger. (jammen meg et langt ord :D )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe MANGE stavelser også:P nej det er en stor sjerm i midten jah.. har sett flere som ikke er helt bra.. jeg forsket litt og fant ut at det bare er dålig lys så tall og bokstaver ikke vises:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff nå har sjermen svartna helt.. er det mulig å finne slike deler i sverige tro?? eventuelt hvor?? er dålig på å søke opp slikt selv:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.