#1 Skrevet August 24, 2008 jeg kjøpte meg golf for noen uker siden å disse sjermene er hvist en svakhet: bh :.. mn hvor kan jeg få tak i en slik uten å bli ruinert?? hørte rykter om at det kostet opp imot 10000 på møller: gråter : .. har sett på e-bay og div mn ingen som har.. er vel sikkert likedan på passat og div annet VW rundt 2000mod?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2008 Liten skjerm, på størrelse med vanlig digital tripteller, eller "stor" i midten av konsollen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2008 Rart denne bare skal ryke men er hel FIS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2008 FIS skjerm selges ikke originalt i allefall, men i mange tilfeller kan de repareres av elektronikkverksteder som driver med speedometere. Alternativt er det jo å kjøpe et nytt / brukt instrument... Blir fort noen tusen, men skal nok klare å unngå titusenkronersregninger. (jammen meg et langt ord ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2008 hehe MANGE stavelser også nej det er en stor sjerm i midten jah.. har sett flere som ikke er helt bra.. jeg forsket litt og fant ut at det bare er dålig lys så tall og bokstaver ikke vises:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2008 huff nå har sjermen svartna helt.. er det mulig å finne slike deler i sverige tro?? eventuelt hvor?? er dålig på å søke opp slikt selv:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...