#1 Skrevet August 24, 2008 skal lage meg nye endetuter på ferritaeksosen min.. Er da ute etter endten 84mm eller 87mm rustfritt rør. Med litt tykkelse på godset.. Gjerne 3,5mm eller 4mm. Noen som har en liten meter liggendes å slenge? Evnt. hvor få tak i slike småkapp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2008 skal lage meg nye endetuter på ferritaeksosen min..Er da ute etter endten 84mm eller 87mm rustfritt rør. Med litt tykkelse på godset.. Gjerne 3,5mm eller 4mm. Noen som har en liten meter liggendes å slenge? Evnt. hvor få tak i slike småkapp? Dette er jo sjeldne dimmensjoner mr. myskja. og dei finnes ikke i så tykke vegger. Jeg har et par meter med 88.9mm med 2mm tykkelse. med det er syrefast og ikke rustfritt:) 2.5 mm er vell det tykkeste vi lagerfører og får tak i på jobben. og jeg skal vær heilt ærlig så har jeg aldri hørt om 87mm rør dimensjon. kan sikkert handle en metring billig med meg uten legeringsavgift:p Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2008 (endret) Åja.. Mener på jeg hadde 84mm med større vegger enn 2mm når jeg fikk laga meg endetuter på cabrioleten... Dette var noe gutta på GK hadde slengendes for en tid siden... Men viss du fikser 84x2,5mm rustfritt så hadde det kansje gått an å bruke det:D Fant en plass dem solgte en meter med 87mm rør.. men stod ikke hvor tykk veggen var... Dette var på en eksos-nettside.. (EDIT: Fikk svar med dem at dette var 87x1,5mm) Legger inn et bilde av hva jeg hadde tenkt meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2008 Dette er jo sjeldne dimmensjoner mr. myskja. og dei finnes ikke i så tykke vegger. Jeg har et par meter med 88.9mm med 2mm tykkelse. med det er syrefast og ikke rustfritt:) 2.5 mm er vell det tykkeste vi lagerfører og får tak i på jobben. og jeg skal vær heilt ærlig så har jeg aldri hørt om 87mm rør dimensjon. kan sikkert handle en metring billig med meg uten legeringsavgift:p Mvh Er ikkje syrefast rustfritt?????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2008 Er ikkje syrefast rustfritt?????????????????? syrefast e 316stål og rustfritt e 304stål:) Litt feil formulert her oppe da, men du skjønna ka ej meina Ole:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2008 kan no sjå ka vrak rør vi he liggende så skal ej gi beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2008 kan no sjå ka vrak rør vi he liggende så skal ej gi beskjed Konge bra det Ole Johnny... Du ser på bildet hva jeg er ute etter.. må være større en 3"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2008 Står ei god lengde med 316 kvalitet på GK som e tok med ifra jobb for maange år siden. Tror det skal være sånn cirkus 88.9 mm eller nokke deromkring. En dimensjon vi har flere kilometer rørgate av her på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2008 Står ei god lengde med 316 kvalitet på GK som e tok med ifra jobb for maange år siden. Tror det skal være sånn cirkus 88.9 mm eller nokke deromkring. En dimensjon vi har flere kilometer rørgate av her på jobb. ja men det he jo ej me Pål, men det skulle han ikkje ha. Vi har mer rør en dokke så deet:nana: kan ikke love nokke Espen, men kan som sagt alltids sjå etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2008 Hehe ja han får høre med karane på GK om han får sneie av to sneipa med rør. Tvila på det blir brukt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2008 Dette er jo sjeldne dimmensjoner mr. myskja. og dei finnes ikke i så tykke vegger. Jeg har et par meter med 88.9mm med 2mm tykkelse. med det er syrefast og ikke rustfritt:) 2.5 mm er vell det tykkeste vi lagerfører og får tak i på jobben. og jeg skal vær heilt ærlig så har jeg aldri hørt om 87mm rør dimensjon. kan sikkert handle en metring billig med meg uten legeringsavgift:p Mvh I følge katalogen ordner vi 84x2 både i 304 og 316:) Og 2 mm er det tykkeste vi lagerfører av 88.9;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2008 I følge katalogen ordner vi 84x2 både i 304 og 316:)Og 2 mm er det tykkeste vi lagerfører av 88.9;) vi lagerfører også 2.5 din nabb!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2008 (endret) vi lagerfører også 2.5 din nabb!!! Javell? Om du vil se selv, kan du gå på http://www.dahl.no/Industriprisbok.html Side 126, om du leser den i PDF;) Stapeisen:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2008 Jævla gaudera heile gjengen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2008 Jævla gaudera heile gjengen Mvh Hør på HO da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 25, 2008 Trodde dokke hadde styr på ting der inne ej..hehehe KAn godt få rote vekk noe stumpa med 2,5", for ej trenge rør til Audin å Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 25, 2008 Er ikke mere sånn 88,9mm rør på GK du Pål.. Jeg og Øystein dreiv å leita for noen måneder siden.. Men kansje det hadde blitt bra... 2x3,5" utblås Det som var der var 76,2mm og noe stort noe.. Tror kansje det var 101,6mm(Eller noe likn.) men det tror jeg blir VEEEEL stort.. Hadde vert bra med endten 84mm eller denne 88,9mm dere snakker om... Men hva tror dere er på det bildet der da? Er det 84mm? Synest det såg i alle fall balltøft ut:D Men skrik ut Ole Johnny om når du evnt. finner noe skrap.. Viss ikke må vi prøve å få tak i noe... Evnt. Pål får snike med seg en meter med 88.9mm... skal prøve å ta mål i morga av utsparingen i fangeren så ser vi hva som passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 25, 2008 Ja faen......var vel 4 toms rør e tok med meg. Va meint brukt som downpipe det en gang. Huska feil e da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 25, 2008 Trodde dokke hadde styr på ting der inne ej..heheheKAn godt få rote vekk noe stumpa med 2,5", for ej trenge rør til Audin å Golfen hahahaha. ja styr e nokke vi he der inne:p blanda cuni å syrefast ej no:o Men ej e brennsikker på at ej he sett 2.5 gods i ræææærhalln: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 26, 2008 Jammen!!! Har dokke funne rør til Espen noda? Eller har alt godt opp å spinninga her? PS: Jeg kan skaffe 84mm plastrør med DTM look Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 26, 2008 Ej tiga plastrør,kan godt lage dieseltut viss du treng d :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 26, 2008 (endret) Tror jeg står over plastikk-stussene gutter:P Men ellers takk... Hehehe... Har vært og målt litt på fangeren... Viss det finnes et rør på 88,9mm som Pål her nevner, så hadde det vært perfekt i forhold til bakfangeren.. Noen som fikser dette? En liten meter 88.9mm x minimum 2mm vegger.. (3,5") Rustfritt vel og merke ja.. ellers så kan 84 være være et alternativ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 26, 2008 Dei rørgatene vi har her på jobb e iallfall 88,9 x 2mm i 316 kvalitet (rustfritt syrefast). Har leita litt etter sneipa har på bruket men ikke funne nokke enda da. Men sjansen e stor da vi har et nytt bygg som drive å blir lagt masse rør i. Skal ta en titt no snart,hakje så mye å gjøre på kveldskift idag nemlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 26, 2008 Dei rørgatene vi har her på jobb e iallfall 88,9 x 2mm i 316 kvalitet (rustfritt syrefast). Har leita litt etter sneipa har på bruket men ikke funne nokke enda da. Men sjansen e stor da vi har et nytt bygg som drive å blir lagt masse rør i. Skal ta en titt no snart,hakje så mye å gjøre på kveldskift idag nemlig Høres bra ut Pål:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 26, 2008 HALLOOOO:P Ej he jo masse 3.5" liggende på lokalet sei ej. ring meg på 97988897 så fikser vi dette ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...