Anbefalte innlegg

Endelig er nye fram- og baklykter komt i hus. Det var den enkle jobben.

Så skal dei monteres,og da blir det ofte litt grubling.

På dei nye framlyktene er det 2 kontakter,på dei gamle er det 3 kontakter,dei som er på dei nye lyktene passar fint inn på dei som er i bilen til blinklyset og den runde 5 pins kontakten på bildet,mens den kontakten som går inn på langlyset blir til overs?????

Bak er det omvendt der er det 2 koplingar på den nye lykta,men det kun er ein kontakt i bilen.

Kontakten passar perfekt i den nye lykta,men det blir ein kontakt til overs. Dette er vel kanskje fordi lykta er laga for å passe A4/S4 B5 1995 - 2000mod?

IMG_2814.JPG

IMG_2813.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til,var enklare enn eg trudde:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

få se på resultatet da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder....!! Og løsning selvfølgelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun hatt tid til å sette på baklysa,er litt meir arbeid å bytte framme.Skal ta bilder å legge ut så fort alt er på plass:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite tips: Hvis du silikonerer rundt kanten på dine nye hovedlykter så slepper du kanskje å få dugg i dem, jeg hadde angel eyes på min B5 og de dugget som fanen før jeg silikonerte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. frontlampene så er det vel kontakten til høydejusteringsmotren du tenker på?

Man må flytte over denne motoren fra gamle lampe til den nye.

Både nær og fulltlys går igjennom den runde kontaken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.