#26 Skrevet September 28, 2008 Jeg klør i fingra etter å være litt spissformulert mot Stian, selvfølgelig:evil:, men skal nøye meg med å si "hver sin smak", og legge ved et bilde som viser det. hevet senket.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 28, 2008 hehe:) syns den mørke der og va for høg eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 3, 2008 Her er en annan hevet Passat http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14851523&sid=xz9sfewJHR9583164&WT.svl=Bilde Det ville forundre meg om det ikke var Seikel, men det er kanskje verd å sjekke ut? Hjula, som sikkert er originaldimensjon, virker litt små 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 3, 2008 Denne har badroadpakke. er hevet ca 30mm. En kamerat har samme. Kikket på løsningen, men som du sier, hjula blir for små. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 3, 2008 så en passat som var heva noe alla det du ønsker på lasses i bamble ... så litt snodig ut men med rette dekk og felger så funker det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 3, 2008 HEr er det en som skal selge et hevesett til 3BG 4Motion: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15311567&islogout=true&logoff.y=10 Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 5, 2008 Dæven dette var en tøff passat Helge, tror jeg går for et sånnt oppsett på min også jeg. Hva var bakdelen med "badroad" kittet i forhold til seikel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 10, 2008 Oppdaterer litt med et par bilder av en seikel hevet bil. Dere som har dette settet montert, kunne dere ha tatt noen bilder å sendt meg? Her er noen bilder av badroad pakka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...