#1 Skrevet August 24, 2008 Som topic, hva sier dere? Blir 19" for hardt kjøre med? Evt. hva ser best ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2008 Forskjellen i fra 18" til 19" er så liten mtp komfort at man ikke merker det omtrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2008 (endret) Hadde det på min, går heilt fint det, hadde ikkje kjøpt mindre enn 19 i allefall!!! Bilder av bilen med felger hos forhandleren som tok den i innbytte.. Har 2 stk nye i eske med disse liggende heime, hvis du er interessert, kan skaffe to til. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14420687 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2008 Bilde av min A6 som er moderat senket og med 9,5x19 bak - 8,5x19 forran Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2008 Tom Are: Okei, hadde 18" på min første B5, syntes det var helt greit å kjøre med, A6'en er myyye bedre støyisolert:) Robert: Tror nok jeg går for 19", felgene du hadde på min gamle er fin de, men jeg har veldig lyst på RS6, men så er jo de allmannseie omtrent, men gjerne ikke i 19":D Jan: Hva heter de felgene der? De så meget bra ut, men de koster vel kanskje endel mer enn RS6 felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2008 Her er min med 19" og sportsunderstell. Syntes selv komforten er finfin og ikke veldig forskjellig fra originaldim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2008 19", men LITT mer senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2008 Tommy: Se der ja:) Jeg skal få prøve noen 19" felger med dekk på bilen nå på onsdag/torsdag:) Men blir spennede å se om 245/35-19 går fint på den:) Hans Petter: Flott bilen din også, er fett med så mye senk da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2008 (endret) 19" ser helt klart best ut! Er liten forskjell på komfort på 18" og 19" også.. Har 19" RS6 replika på 01 Passat stv selv, og de er jo VELDIG pene på A6!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...