#1 Skrevet August 24, 2008 Hadde en liten vaskedag i dag så måtte ta noen bilder.. Et par med sjefen sjøl på også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2008 Flotte biler. Skulle gjerne hatt den cosworthen din ................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2008 Kjekt å ha med lillegutt hvis vi må trillstarte Flotte biler.Skulle gjerne hatt den cosworthen din ................ Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2008 ja takk til den cossien kenth:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2008 Btw, kenth har alltid vært glad i små sjarmtroll:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2008 Er det deg som sitter på fanget der eller Joachim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2008 HAHA nå gjorde du kenth gammel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2008 HAHA nå gjorde du kenth gammel:p Eller deg ung.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2008 er grom cossin din ass...strøøken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2008 Haha... se der ja:p Min tidligere tid som barnehaga Onkel, hehe. Ja, Joachim på fanget mitt der ja: haha : Ånei du... er bare unggutten selv jeg vettu Takk for skryt av cossien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2008 hehehe:) Golfen er fin den å altså nesten rart cossien får så mye skryt på ett vag forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2008 Hehe... ja sant det:p Men bare hyggelig det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2008 feite biler.. hvor har det blitt av tråden om golfen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 25, 2008 pene biler du har savner golfen ja =| Du holder den iallefall kanun pen! Hvordan er cossien din? specs?=) Hilsen Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 25, 2008 Takk for det... Har egentlig ingen egen tråd om golfen. Bare en liten en fra da dama eide den. -konebilen for en makover- eller noe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 26, 2008 pene biler du har savner golfen ja =| Du holder den iallefall kanun pen! Hvordan er cossien din? specs?=) Hilsen Vegard Hei du Vegard Takk for det.. Cossien er bra den vett... er kun steg 1 chip, komplett moongoose annlegg, K&N filter og skrudd trykk:) Men det holder siden det er en 4x4 Hvordan går det med stasjonsvogna di da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 27, 2008 en del raskere enn golfen da med andre ord vil jeg tro:P Neida, den er under kniven hele tiden da:) har endelig fått den lavere ned mot jorda etter å ha byttet til r32 stag da, så har vel 5.5cm igjen skiftet dekk til 215/35 også så det ser litt mer korrekt ut foran Ellers kommer det sort tak og litt av hvert om ikke så alt for lenge, holder den Oem denne gang da:) prøver å få tak i en jubi leppe også, men denne er litt for dyr mtp. studentpengene jeg får inn der da? skjedd no nytt med deres? er vel familiebrakka det antar jeg? litt dumt å senke/lavprofil da tenker jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 27, 2008 Okei Familiebrakka vår er fortsatt uendret.. Camilla er litt i tvil om hun vil koste på den eller ikke, så da får vi vente å se til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...