034 motorsport coiler problem

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg coil pakke fra 034motorsport og fant ut at eine coilen ser ut til og vere defekt.

Noen andre som har hatt samme problemet eventulet har ein liggende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg monterte mitt ville den ikke gå på syl. 3 etterpå, men feilen var noen feilmeldinger som hadde kommet. slettet de, og det fungerte fint.

mvh jørgen borge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil meldinger i den orginale styringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil meldinger i den orginale styringen?

jepp. husker ikke hva feilkoder det var men. sletta de, og da blei alt bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay. eg har montert Haltech E11v2 i bilen eg så dei feil kodene har ikkje eg fått :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd og bytte litt rundt på coilene og sett om feilen flytter seg med den coilen som du mistenker er defekt? hvis du feks. ikke får gnist på syl. 1, så prøv og flytt den coilen over til syl. 2, og se om feilen da flytter seg dit,og den forsvinner fra syl 1... hvis den gjør det, er det stor sansynilghet for att coilen er defekt. trur turbofunn er 034 forhandler. kansje han kan hjelpe deg med en reklamasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har sjekket det meste, coilen får strøm og signal . så har vel egentlig konstatert at coilen er død. Men kan kontakte turbofun og snakke med dei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, gjør det. mener å ha hørt att han er 034 forhandler, og ser på siden hans att han selger 034 coiler. er jo litt lettere om han ordner reklamasjon, istede for att du må sende tilbake til 034, og vente på ny osv.

mvh jørgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.