Anbefalte innlegg

Har en Trendline Passat jeg skal montere highline lister på, er det bare og slite av de gamle? Altså varme dem litt med varmluftspistol og dra dem foriktig av? Sitter vell bare i lim?

Er det hull i dørene for evt. styretapper på listene? (får ikke sjekke da dem er av lakkerer...)

 

Og en ting til, må vell av med fanger bak for og montere ny list? Fremme er av da den også er på lakk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Trendline Passat jeg skal montere highline lister på, er det bare og slite av de gamle? Altså varme dem litt med varmluftspistol og dra dem foriktig av? Sitter vell bare i lim?

Er det hull i dørene for evt. styretapper på listene? (får ikke sjekke da dem er av lakkerer...)

 

Og en ting til, må vell av med fanger bak for og montere ny list? Fremme er av da den også er på lakk...

 

Det er festet med dobbelsidig tape ja... Og det er styretapper som sikrer korrekt montering... Så litt varme, og kanskje litt fiskesnøre, så skulle de komme relativt enkelt av..

Det med fanger er jeg ikkje sikker på, men regner med den er klipset på, og at du muligens må av med fanger for ikkje å ødelegge noe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort dette på min passat. Sidelistene er bare å dra av ja. Dobbelsidig lim. Sitter MYE lim igjen så kjøp siliconfjerner fra biltema og en plastskrape. Så blir du kvitt limrestene..

 

På front og bakfanger det bare klips. Men du må demontere for å ikke ødlegge et festeklips. Men dette brydde jeg meg ikke om. Bare røsket av og satte på de nye ferdiglakkerte. Sitter som støpt selv om dette klipset er røket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 3bg er det eit klips på baksiden som du må ta av for å få av lista.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode svar, har masse gode produkter på jobben jeg kan fjærne limresta med, og blir vell til og plukke av bakfanger ja, må ha allt på stell!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke bruke varme for å løsne listene fra døren. Bare få tak på dem i enden, så kan du dra dem av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.