#1 Skrevet Oktober 26, 2004 Noen som kjenner til om det er forhandler i Norge på Fuzion dekk? Er intr i pristilbud på Fuzion ZRi... Noen som har erfaring med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2004 så de brukte de i pimp my ride på mtv, de var visst meget bra ifølge de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2004 Her er link til en Amerikansk side: http://www.1010tires.com/tires.asp, følg linken i Fuzion logoen. Dekkene får de beste anbefalinger. Til og med bedre enn de Pirelli ( ) som jeg kjører på i dag! Kunne godt tenkt meg å teste disse, selv om jeg er meget godt fornøyd med mine nåværende dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2004 Ingen som hvet om en forhandler her i Norge, alt. i Danmark??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2004 det kan jo hende at det er et dekk navn produsert for det amerikanske markedet da. og at det finnes i norge under et annet navn, som fulda som egentlig er et good year dekk... men som er laget for det tyske markedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2004 Hmmm... Ingen her på forumet som har noe info vedr denne saken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...