#1 Skrevet August 25, 2008 Hei.. Er på jakt etter motorfester til min 95 modell Audi S6 Avant..Og da helst forsterkede..Noen å anbefale og med kort leveringstid? Og hvorfor er det forskjell på motorfestene på en bil med og uten klima?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 034 har vel trolig noe, ellers er originale egentlig best, da forsterkede ofte er stivere = mer motorstøy inni bilen.. En bil med klima har litt større vekt på motorfestene, så da er de muligens laget ørlite høyere eller hardere for å kompensere for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2008 Thanx...Hva med å kjøpe brukte motorfester?Møller Bil skulle ha 1022kr pr feste og jeg kan få tak på 2 brukte for 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2008 Er de hele og gummien er uten tørke/råtesprekker er det trolig greit, men bare pass på at det høyre festet ofte får en del "stryk" på grunn av varmen fra eksos/turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2008 ja er det som har rast for meg også...den høyre feste..står man foran bilen blir det festet på venstre hånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2008 034 har fester som du kan velge stivheten på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2008 hva er prisen på disse da?tror jeg går for de brukte til og begynne med...holder vel de knappe 300hk mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2008 500kr stk eller noe sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2008 også kommer vel frakten i tillegg...så blir vel noen kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...