#1 Skrevet August 25, 2008 Vet jeg fant en tråd om dette her for en liten stund siden, men etter å ha leitet en time nå så gir jeg opp... Problemet mitt er som følger at jeg kunn kan åpne takluken i "opp" stilling, og ikke få takluken til å gå "inn" i bilen. Tror dette er fordi noen klips nedi er knukket og bøyd, så det jeg lurte på var hvordan man kan skiftet disse, og hvor mye jobb det er? Vet at det lå en "how too" ute her, men finner den ikke. legger med en link med bilde til klipsene jeg mener... http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi/?imageID=2468&html=viewimage.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2008 Jeg hadde noe tilsvarende på Passaten, men der var det bare smøring som måtte til. Den slo ut på "motorvernet" siden det gikk for tregt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2008 men på min ser jeg at disse er knekt og bøyd, så tror det er de som er problemet, men vet ikke hvordan jeg får byttet dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2008 Her har du den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2008 kjempe! Tusen tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...