Anbefalte innlegg

Hmm, de lyktene var kule :)

Var det de sorte du kjøpte?

Jeg har nemlig en svart passat som jeg vurderer å oppgradere lyktene på.

Eller kanskje chrom utgaven vil passe bedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, de lyktene var kule :)

Var det de sorte du kjøpte?

Jeg har nemlig en svart passat som jeg vurderer å oppgradere lyktene på.

Eller kanskje chrom utgaven vil passe bedre?

Det var svarte han kjøpte ja.

Om du skal ha svart eller chrome lamper på bilen er ikke godt og si.

Har du mere chrome på bilen? slik som speil , rails, noen andre chrome detaljer?

Syntes personlig at hvis man har mere chrome detaljer så går det med chrome lamper og. ellers er det tøft med svarte.

Skal montere selv chrome på passat`n før jeg selger den. Denne er mørke blå men har chrome speil og rails og tror det blir bra da med blanke lamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke pæresokler er det i disse lyktene? Nær og fjern...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke pæresokler er det i disse lyktene? Nær og fjern...

Er H1 i disse.

EDIT: Så jeg hadde skrevet H7. men det er H1 i disse lampene

Beklager

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dårlig med chrome på bilen, det eneste som er blankt er sommer felgene ;)

Bildene av devil eyes lyktene på ebay vises det orange farge i blinklysene, sitter fargen i lyktene eller er det orange pære som gjør det.

Vil jo selvfølgelig ikke ha orange blinklys.

passat02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dårlig med chrome på bilen, det eneste som er blankt er sommer felgene ;)

Bildene av devil eyes lyktene på ebay vises det orange farge i blinklysene, sitter fargen i lyktene eller er det orange pære som gjør det.

Vil jo selvfølgelig ikke ha orange blinklys.

På denne bilen ville jeg anbefalt svarte lamper.

Og selvfølgelig chrome blinklys pære.

Anbefaler dette til alle jeg har solgt slike lamper til. Lampa blir mye tøffere med blank blinklyspære en orange pære.

Anbefaler forøverig dette til alle lamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sat på med Peter i helga, og det er faktisk veldig bra lys i disse lyktene. spesielt på fjernlys;)

Jeg er så langt mest imponert over nærlysene, men det skyldes kanskje også at ekstralysene "overdøver" fjernlyset.: smil :

Jeg fikk tak i slike til min T4 fra Martin Sandvik på VWbus http://www.koolart.no og er så langt storfornøyd.:)

Et så markert lys-/mørkeskille har jeg omtrent aldri sett. Og lyktene er jo knalltøffe! : ja :: rock :

Anbefales sterkt!

2008122-1.jpg

2008121.jpg

2008124-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. Er det Tüv på disse? Ser for meg litt krangling med ´tilsynet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. Er det Tüv på disse? Ser for meg litt krangling med ´tilsynet?

Er ikke med noen TÜV papirer.. Men de er E-merket så skulle ikke være noe problem.

Har en kunde som har blitt stoppet i teknisk og han fikk mangellapp på senkesettet som han ikke hadde fått inn i vognkortet enda. og var på biltilsynet for godkjenning av senkesett og hørte ikke noe om lampene verken her eller på teknisk kontroll ute på veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.