temp giver(E)... s2 maskin..

Anbefalte innlegg

Hvor mange temp givere eller lignende er det på en s2: klø :(aby)...

Hhar bytta den i bunnen av radiatoren, den på vannrailen, termostaten er bytta.. Funka dårlig før, bilen gikk halv-varm veldig lenge før den ble ordentlig varm så slutta den helt å gi utslag... Vifta går og blir varmt og godt inne i bilen... har lufta systemet ørten ganger..

Lurer litt på om det er intrumentet som har gitt seg... eller har jeg glemt noen:)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur det sitter en i bakkant av toppen og, men den er bare til motronicen trur jeg..

sikkert noen som vet sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange temp givere eller lignende er det på en s2: klø :(aby)...

Hhar bytta den i bunnen av radiatoren, den på vannrailen, termostaten er bytta.. Funka dårlig før, bilen gikk halv-varm veldig lenge før den ble ordentlig varm så slutta den helt å gi utslag... Vifta går og blir varmt og godt inne i bilen... har lufta systemet ørten ganger..

Lurer litt på om det er intrumentet som har gitt seg... eller har jeg glemt noen:)?

Det er to på vannrailen mener jeg. En til ekstrapumpa (afterrun for turbo) og en til instrumentet, der sistnenvte er 3 eller 4-plugget avhengig av alder.. Det er denne som gjerne gir slike symptomer.

Instrumentet kan også gi noe lignende, men da burde du ha sett noe av det samme på bensinmåleren også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den på vannrailen jeg snakka om, den er bytta:)

Det er to på vannrailen mener jeg. En til ekstrapumpa (afterrun for turbo) og en til instrumentet, der sistnenvte er 3 eller 4-plugget avhengig av alder.. Det er denne som gjerne gir slike symptomer.

Instrumentet kan også gi noe lignende, men da burde du ha sett noe av det samme på bensinmåleren også..

2 faktisk... stemmer det når jeg tenker meg, har bytta den multi tempgiveren, og kan vanskelig se for meg at den til afterrun pumpa har noe og si...

hvorfor vill jeg merka det på bensinmåleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den på vannrailen jeg snakka om, den er bytta:)

2 faktisk... stemmer det når jeg tenker meg, har bytta den multi tempgiveren, og kan vanskelig se for meg at den til afterrun pumpa har noe og si...

hvorfor vill jeg merka det på bensinmåleren?

prøvd å jorde ledningene til instrumentet? fin måte å finne ut om intrumentet er gåent eller om det er ledningsbrudd en plass.

Holder en knapp på intrumentet jeg da men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.