#1 Skrevet August 25, 2008 Hei. Ser Superstreet ska ha treff 31 August, altså nå til helga. Noen som kunne tenke seg at vi i vw audi klubben stillte ut samla, siden vi ikkje har hatt noe treff her i år? mer info her: http://www.superstreet.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 Hei. Ser Superstreet ska ha treff 31 August, altså nå til helga. Noen som kunne tenke seg at vi i vw audi klubben stillte ut samla, siden vi ikkje har hatt noe treff her i år? mer info her: http://www.superstreet.no/ tjaaa,visst været e nogelunde greit,ska i utdrikkningslag på Lørdag o,så må sjå formen litt ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2008 Hadde vert stilig det - tror ikke eg kjøre inn , men dei som har noe å stille ut må jo stå sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2008 Hadde vert stilig det - tror ikke eg kjøre inn , men dei som har noe å stille ut må jo stå sammen. Jau enig me deg,tar sikkert turen,men lar nokk bilen stå utenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2008 Jau enig me deg,tar sikkert turen,men lar nokk bilen stå utenfor. Du bør jo kjøre inn. Hvor har du gjort av 20" ene ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2008 Naaah trukke det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2008 Du bør jo kjøre inn. Hvor har du gjort av 20" ene ?? 20" bling bling e solgt,har nye hjul på nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2008 20" bling bling e solgt,har nye hjul på nå da du kan ikkje sei sånt uten å legge ut bilder vidar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2008 Lite biler så er klar for min del, flytte å skifte leillighet ødlegge hele bil sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2008 Tar kansje turen med poloen, om eg ikkje e alt for fyllasjuk imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 30, 2008 hmm... ser ut til at eg må til stavanger i mårå. jaja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...