#1 Skrevet August 25, 2008 Jeg tok og renset innsuget på New Beetle'n min for jeg syns den var litt svak på høye turtall samt at jeg fikk opp feilkode som tilsa at noe var galt med ladetrykk. "Gassspjeld" var så og si tett og spjeldet hang seg opp ved full lukk, synd jeg ikke tok bilde av den før jeg renset, men jeg tok bilde av innsug. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 Flere bilder. Nesten ferdig med og rense. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2008 Og ja, jeg har koblet bort EGR ventil ved og blende vakumslange til EGR-ventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2008 Ser ut som den har stått open heile tida . Trur eg ville montert ei plate mellom eksosen og rør som går opp til ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2008 Ser ut som den har stått open heile tida . Trur eg ville montert ei plate mellom eksosen og rør som går opp til ventilen. Jepp, jeg skal blende det røret, ikke bare nappe av vakumslangen, men foreløpig har jeg bare nappet ut vakumslange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...