Super service på Møller Bil Gjøvik

Anbefalte innlegg

Eg må berre skryte over servicen på Møller Bil Gjøvik, og spesielt Bernt Løvstad.

I vinter så skulle me til St.Olavs Hospital i Trondheim, og var pakka og klar.

Me kom ca 30 km nord for Gjøvik, da Glødelampen og ESP lampen begynte å lyse, samt at bilen gikk i limp mode. DVS turtallet låg fast på 1200 rpm, og det var ingen respons på gassen.

Heldigvis så har eg Mobilitetsgaranti, så da var det å halte til Møller Bil Gjøvik.

Da klokka var 5 på 16, så hadde dei ikkje muligheiten til å sjå på den da, men eg fekk leigebil, og me kom oss av gårde.

Da me kom nedatt, så var bilen klar, og dei hadde skifta gasspedalfølaren, alt gjekk på 5 års reklamasjonstid (ref forbrukerkjøpsloven) uten noke spørsmål.

Så kom neste tur til Trondheim, me kom omtrent til 50km før Trondheim, og da var det samme problemet. Så da var det å ringe Møllers nødtelefon, og dei kom å henta oss, og me fekk leigebil. Dagen etter så hadde dei sett på bilen, men da var alt i orden, kun feilkode som låg inne, så dei sa at me måtte prøve å komme oss til Gjøvik att, så dei kunne sjå på den der. Me reiste, og var jevla skeptisk. Men måtte jo nedatt. Turen gikk greit, og det vart ingen feilkode før me var på Gjøvik, men da var me jo heimatt.. :)

Bilen måtte inn på Møller Bil Gjøvik igjen, og denne gangen så vart bremselysbrytaren skifta. Så var alt i orden att. Atter ein gang gikk dette på reklamasjonsretten.

Neste tur var vestover på jakt i slutten av Februar. Da me kom til Fagernes, kom feilkodane igjen. Men eg hadde med meg vagcom, så eg fekk sletta kodane. Og me kom oss midt i Lærdalsdalen før bilen gikk i limpmode att. Da fekk eg ikkje fjerna feilkodane, så da køyrde me på 6 gir på 1200rpm dei siste 30km til ferja. (gikk greit i ca 65km/t, men måtte planlegge langt fram) Da bilen hadde stått på ferja i ca 15min med tenningen av, så var alle kodar vekk, og bilen gikk normalt igjen. Bilen blei levert Møller Sogndal, og me fekk leigebil. Men fekk samme svaret der, dei ville ikkje sjå på den, "så lykke til å håpar de kjem til Gøvik att!" var beskjeden.

Jaja, me kom oss til Gjøvik att, og Møller såg på den igjen. Da fann dei den egentlege feilen, det var eit brot i ledningsnettet. :( Dette vart skifta, og igjen var dette gratis. :)

Da bilen var inne da, så skifta dei også ei luftdyse (uten at eg hadde sagt noke), samt så fekk eg også dekka nytt varmeelement i førersetet. :D

Etter dette så har eg fått skifta ei luftdyse til, samt eit deksel under rattet, ingenting har eg måtta betale for!

Eg fekk totalt dekka ca 10 døgn med gratis leigebil tilsaman pga Mobilitetsgaranti, så dette har kun kosta meg telefonsamtalane...

Så igjen, takk for ekstremt god service MØLLER BIL GJØVIK, ved Bernt Løvstad! :D: rock :

Eg kjem til å fortsette med mine servicar der så lenge de har så bra service!

Eg veit mangen har kritisert Møller Bil Gjøvik, men eg har kun positivt å sei om Verkstedgjengen ihvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut !

Ingen ting å si på Bernt, han er en utrolig dyktig kar, som kan sakene sine..

.. han har også ei årrekke med rallycross kjøring bak seg.

Har han forresten blitt verks mester der nå, vet du det Roar ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut !

Ingen ting å si på Bernt, han er en utrolig dyktig kar, som kan sakene sine..

.. han har også ei årrekke med rallycross kjøring bak seg.

Har han forresten blitt verks mester der nå, vet du det Roar ?

Det veit eg ikkje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.