#1 Skrevet August 25, 2008 Heisann. Kjørte litt rundt på en kompis sin A4 B5 idag.. Helt rar å kjøre! Virker som at bilen ikke helt henger med dekkene når en svinger.. At understellet svinger, og så kommer bilen litt etterpå.. Hva kan det være? Den har gule koni, senket 30mm med Lesfjørs eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 Slitne foringer, eller høy profil på dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2008 Dekkdimensjon er 225/40-18.. Har blitt sann i det siste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2008 Har blitt sånn ja.. Da syns jeg det høres ut som foringer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2008 sjekket dekktrykk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2008 Dekktrykk er ok.. Så det er mest sannsynlig foringer? Tenkte gåen dempere, brukket stabstag eller noe i den dur jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2008 Hva med å få bilen opp i lufta og se etter? Blir fort litt sikrere da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2008 Jeg har ikke så mye greie på slikt, ennå. Og han som eiger den bryr seg vell fint lite.. heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2008 jekk opp biln å sett den på bukk, tar av dekka, så prøver du å vri på staga i forhjulstillinga, det skal ikkje gå an å vri det masse, iallefalll ikkje me handmakt, sjå generelt etter svake/slitte foringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...