#1 Skrevet August 25, 2008 hei:) nå har eg våre på jakt etter skikkelig leilig het her i åsane pga hybel er for lite og uprivat, men det ser ikkje ut til og vera så lett og finna og dei som ein finne ikkje er lett og få. er iikje tilfeldigt vis noken her som veit om noko? eventuelt kjenner noken og vil legga inn eit godt ord for meg? Hedde våre konge:tilber: Mvh, kjartan grindheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 Har du prøvd å sette inn en annonse i lokalavisa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2008 Har du prøvd å sette inn en annonse i lokalavisa da? Er det lokalavis her og? Har egentlig ikkje tengt på da for eg har ikkje skrive ferdigheta te da: bh : sånn dysleksi opplegg: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2008 Følg med i BA, står ofte leiligheter til leie der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2008 Jeg har leilighet for salgs i Åsane... Løp å kjøp!! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14252601&sid=xz1cabWGmKO841534&WT.svl=Bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2008 Jeg har leilighet for salgs i Åsane... Løp å kjøp!! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14252601&sid=xz1cabWGmKO841534&WT.svl=Bilde hehe, sku gjerne kjøpt, men er nok bare lærling med attførings løn så blir litt i meste laget for meg:p Tengte meir på noko opp til 6000kr i månen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2008 Hvis du ser i BA og BT så har begge de avisene rubrikk annonser med leiligheter her ute til leie. Hvis jeg hører om noen skal jeg gi en lyd. Trenger du hjelp med å lage annonse er det og bare å gi en lyd. Tror forresten du kan bare ringe inn til annonse avdelingen i avisene og si hva du vil ha med i annonsen, og de skriver den for deg. Uansett, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2008 Hvis du ser i BA og BT så har begge de avisene rubrikk annonser med leiligheter her ute til leie. Hvis jeg hører om noen skal jeg gi en lyd. Trenger du hjelp med å lage annonse er det og bare å gi en lyd. Tror forresten du kan bare ringe inn til annonse avdelingen i avisene og si hva du vil ha med i annonsen, og de skriver den for deg.Uansett, lykke til hmm, den me og ringa dei virka grei! då ser da jo sikkert vetigt ut og! Trur eg prøver da. ville bt elle ba vera best tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2008 Jeg hadde bare gjort det enkelt, ta begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2008 Jeg hadde bare gjort det enkelt, ta begge e vel da:p eg for ringa di og be di skriva noko fint om meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2008 Hehe. Det enkle er ofte det beste. Håper du får en leilighet da i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2008 Hehe. Det enkle er ofte det beste. Håper du får en leilighet da i hvertfall. Takk for den:) Håper da kommer noko vartfall:) Her eg bur no går da ikkje i lengden. Dei eg bur hos har fonne ut at eg skal forhalda meg te lova og regla, men IKKJE dei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2008 Funne deg leilighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2008 Da har eg:) Ein heilt ny på hordvik, feridg i desember:D Gler meg som ein onge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 22, 2008 blir bra det, hva størelse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 23, 2008 den e på 60kvadrat, og fekk velga om den sku ha eit svært soverom, elle eit passe og eit gjesterom. Velgte 2 eg, tengte da kunne vera greit og ha eit kubbe rom for kamerata:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 23, 2008 Tipper desember ikje kan komme tidlig nok? Flyttebyttehjelp? Vi begynner sikkert om ikkje så lenge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 24, 2008 stemme:P Flytte hjelp e jo kjekt, for begge tenker eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 27, 2009 Kjøpt eller leiger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 19, 2009 leiger nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...