#1 Skrevet August 25, 2008 http://promo.pp.fi/temp/vedio/9_4.wmv 9.49s / 148.6mph 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 hmm. noe mer info om denne bilen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2008 Dæven den var kjapp !!!! Promo Racing gutta det der ?? De har og har hatt noen ganske heftige prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2008 Kjapp sak den der. Mener han har forbedret tiden til 9.27s nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2008 Sinnsykt...Det der gikk unna, må jeg få lov å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2008 9,27 på en S2 er ikke mindre enn jævlig imponerende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2008 hoi. den satte seg godt den. skal ikke se bort fra at dekkene den kjører hjelper rimelig mye på, så jo ut til å være full-on dragslicks på alle 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2008 Hvis jeg husker riktig kjører han på ET Streets (DOT merka drag-diagonaler med "mønster") Jeg mener Jens Eklund (9.22) kjører på samme dekka også Skal bli moro å se hva Jon kan få til neste år. Virker som han satser på å kjøre fort på stripa med S2n. Han har handla inn større turbo, nye dekk og skal bytte litt understells deler slik at den egner seg litt bedre for rattlåsracing:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...