Vidusviskere problem 80Q 83mod.

Anbefalte innlegg

Som topic sier har jeg problemer med å få vindusviskerne til å gå på min 80Q, tjuvkoblet litt i går etter at jeg hadde hatt av overføringene, smurt de opp og byttet motor, og alt går perfekt når jeg setter strøm på den ene siden av sikringen, så er ikke noe problem fra sikringsboks til viskermotor.

Satte på tenninga og prøvde kjøre viskerne med spaken på rattstammen, og der var det dødt. tok av kontakten og målte (kontakt på motsatt side av rattstammen) og det kommer ikke noe strøm til bryteren..

Noen som veit hvordan dette skal være, om noen av de ledningene skal ha strøm, jord osv?? må det sitte et rele i sikringsboksen for at dette skal virke?? i såfall hvem?

Håper på svar så jeg lan få brukt den originale metoden, og slipper legge opp nytt med vippebrytere el. lign

Takksam for svar:)

Arnfinn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm hadde jo håpet på noe hjelp da.. (veit jeg er vanskelig da.. ) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å se hvilke ledninger som er til hva bak på disse rattstammebryterene må man vel kjøpe en Haynes bok tenker jeg.

Hvis du mangler strøm inn på bryteren bør det gå an å legge opp en ny + ledning hvis du finner ut hvilken kontakt denne skal på på bryteren

Er du heldig finner du ubrukte + poler på undersiden av sikkeringsboksen som det kun er strøm på når tenning står på.

hvilket rele som er til hva står inni lokket på sikringsboksen. Heter vel wishwash relais eller noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.