#1 Skrevet August 26, 2008 Noen som har det? det er h3 pære. Men problemet er at xenon pæra har faste ledninger bak og er mye bulkete å svær så jeg får ikke festet den med den originale feste branktetten til grøftelyse: bh : Og så et tillegg spm til xenon i facelift lykter til A4 B5, skjærer folk hull i lokket bak nærlyset? eller gjør folk noe annet smart noe? (gjelder til nærlyset H7 pære) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2008 (endret) Jeg har dette i mine Micro DE lamper det jeg gjorde var rett og slett og fjerne den originale spennfjøra til H3 pæra. så la jeg skiver imellom de 3 skruene inni. som da og går inn på xenon pæra. som holder denne og kutta noen hull bak på gummi'n for å få igjennom ledningene funker som smurt. har desverre ingen bilder EDIT: Laga en dårlig ullistrasjon. men regner med at du forstår tegninga den i midten er xenon pæra. så har du 3 skiver som presser den inntil ved bruk avde originale torx skruene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2008 Takk for tips:D, da gjør jeg dette neste gang jeg tar av frontfangeren igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...