#1 Skrevet August 26, 2008 Hei! Jeg har en 2005 modell a4 b7 2.0tdi s-line, med en non s-line frontspoiler som jeg ønsker å bytte ut. Jeg ønsker en original s-line spoiler som vist på bildet i denne tråden. Noen som har tips til den enkleste måten å få dette gjort på? Hvem kan levere den og hva ligger prisen på ferdig lakkert og montert. Har noen VAG nummeret på delen så jeg er sikker på at jeg bestiller riktig? Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Jeg har sett meg ut en rieger frontspoiler fra streetdesign.no http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=25661 Er det noen som har erfaringer med denne? Er størrelsen på spoileren den samme som s-line, slik at den passer til bilen med standard s-line sideskjørt og hekkspoiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 Det er ikke bare en spoiler som skiller S-Line og ikke, hele fangeren er en annen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2008 Det var selvfølgelig bare nederste del av fangeren ja Er det kun Møller som kan levere en ny s-line fanger, eller får man tak i den et annet sted også? Kan ikke finne den på vagparts.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2008 S-line fangeren er relativt rimelig hos Møller, men du må også bytte lyktespyler dyser, tåkelysgitter, luftinntak til IC og grill. S-line fanger 8E0 807 105 F GRU 4153,- S4 tåkelys gitter 8E0 807 681 F 01C links, 8E0 807 682 F 01C rechts 465 for begge S4 grill 8E0 853 651 K 1RR 1560,- S-line diffusor 8E0 807 521 H 500,- Det billigste er å kjøre på med Votex lepper på fronten. Disse limes på under din originale front. Grei oppgradering for en rimelig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2008 Kanon! Takk for svar. Vet du om man må bytte ut tåkelysene også? Bilen er uten lyktespylere, så det kan jeg vel stå over. Har et kondensproblem i den ene lykten, så mulig jeg bytter til xenon lys i samme slengen.. må se hva lommeboken tillater Får man kjøpt forskjermen ferdig lakkert i standard audi-farger, eller blir det en lakkeringsjobb utenom? Etter fronten er på plass blir det s4 eller s-line sidelister, og muligens senkeskåler.. kommer seg da Bakenden ser forsåvidt bra ut med s-line diesel enderør, så her trenger jeg ikke å gjøre noe. Sist på listen er soting av rutene, men er noe skeptisk til å ettermontere dette. Noen som har erfaring med kvalitet og slitestyrke? Noen som har erfaring med replica dekkpakke rs6, et35 19" 235 til ca.13.000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2008 Får man kjøpt forskjermen ferdig lakkert i standard audi-farger, eller blir det en lakkeringsjobb utenom? De leveres ikke ferdig lakkert nei, så du må nok ordne med et lakkverksted utenom. Det er forsåvidt uansett best da de kan ta fargeprøve så du er sikker på at fargen treffer på resten av bilen. Mener tåkelysene er de samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...