Anbefalte innlegg

Noen som kommer til Arenum i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta en tur:) Min egen står på Auto-Sentrum så det blir svigerfars A3:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var no ikke så værst oppmøte idag:) Kjekt også, selv om en alkis dame kjæsjet treffet....hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da blir neste treff om 2 veker? eller er det rett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da blir neste treff om 2 veker? eller er det rett?

Ja det blir det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var treff i går ja. Siden jeg ikke så noe tråd her i går formiddag tenkte jeg det ikke var. Stiller neste gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det ikke står annonsert på forumet, så er treffene fast annenhver Tirsdag! Da det var treff igår, blir neste gang vi møtes 9. September! osv.osv:) Vell møtt neste gang alle sammen: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir å se der fremover om jeg finner ut at Bergen by har bra nok parkering for gullet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det ikke står annonsert på forumet, så er treffene fast annenhver Tirsdag! Da det var treff igår, blir neste gang vi møtes 9. September! osv.osv:) Vell møtt neste gang alle sammen: vinke :

Skjønner:). Hang meg bare opp i at Thomas sa sist at det ville bli annonsert på forumet neste gang. Sees 9. septemper da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å møte opp annenhver tirsdag. Var litt lite folk på tirsdagen i forhold til vanlig, men det var et bra treff likevel. Mye bra tech prat. Desverre var den en dame som slet litt som ødela en del :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle blitt anonnsert ja... Var min feil, jeg havnet i et møte og glemte å legge et inn... Fikk heller ikke tid til å komme. Hva var det med denne dama da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle blitt anonnsert ja... Var min feil, jeg havnet i et møte og glemte å legge et inn... Fikk heller ikke tid til å komme. Hva var det med denne dama da??

narko/alko vrak som surret rundt oss, sankket med seg sjøl.

Ho var i hverfalll ikke sjenert, vi sto i en ring å pratet, satt ho seg like godt ned på bakken i mideten av oss og pratet til seg sjøl.

Ho likte bilen til Thomaz da, til Thomaz sin store fortvilelse:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

narko/alko vrak som surret rundt oss, sankket med seg sjøl.

Ho var i hverfalll ikke sjenert, vi sto i en ring å pratet, satt ho seg like godt ned på bakken i mideten av oss og pratet til seg sjøl.

Ho likte bilen til Thomaz da, til Thomaz sin store fortvilelse:D

Spurte dere ikke om hun ville bli medlem da?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEDLEM!!!!!! HAHAHAHAHAHA Hun satt seg jo ned og dreit like bak oss og lyste opp hele plassen men en dusk fra indre Hedmark.

Hun er nektet som medlem for evig tid......Og jeg bare stakk jeg as. Den kjerringa var faretruene mye rundt TT`n

THO,az

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEDLEM!!!!!! HAHAHAHAHAHA Hun satt seg jo ned og dreit like bak oss og lyste opp hele plassen men en dusk fra indre Hedmark.

Hun er nektet som medlem for evig tid......Og jeg bare stakk jeg as. Den kjerringa var faretruene mye rundt TT`n

THO,az

Fy faen!!! Er ikke greit når de svever rundt på den måten. Hun hadde vel bommet kraftig på nygårdsparken da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Thomaz måtte alltid tenke 2 skritt foran henne så hun ikke kom for nærme juvelen til Thomaz hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.