Nøkkel til Westfalia-tilhengerfeste

Anbefalte innlegg

Sitter et avtagbart Westfalia-tilhengerfeste på bilen i dag jeg gjerne skulle tatt av. Problemet er at hverken jeg eller tidligere eier har nøkkelen til det. Er det unik nøkkel til hvert enkelt feste, eller er det mulig å få tak i nøkkel løst hos en forhandler? : klø :

Alternativet er vel å borre opp låsen og gi f*** i hele festet : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikkje lik nøkkel til dei festene eg har hatt i alle fall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter et avtagbart Westfalia-tilhengerfeste på bilen i dag jeg gjerne skulle tatt av. Problemet er at hverken jeg eller tidligere eier har nøkkelen til det. Er det unik nøkkel til hvert enkelt feste, eller er det mulig å få tak i nøkkel løst hos en forhandler? : klø :

Alternativet er vel å borre opp låsen og gi f*** i hele festet : rolleyes

På Westfalia fester så står det som regel ikke noen nøkkelkode på låsesylingeren og det leveres ikke løse sylindere så jeg ville ikke borret den ut.

Det du må gjøre er å kontakte nærmeste forhandler også må de finne ut nøkkelnummeret via ett såkalt "masterkeysett",det er eneste måten å finne korrekt nøkkel med mindre du eller tidligere eiere har notert ned nøkkelnr noe sted.De fleste større forhandlere av VW/AUdi har slike masterkeysett.

Det er 50 ulike nøkler til Westfalia fester

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du på neste pizzatreff kan vi se om nøkkelen til mitt passer, så kan du ta en kopi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.