instrumentpanel, defekt måler - kjøpe ny hvor ?? A4 2000mod 1,9TDi

Anbefalte innlegg

Tankmåleren min viser rimelig feil, og møller har tatt en test av målerne og kom fram til at det var store tregheter i tankmåleren, samt går ikke helt tilbake...

Går ikke lengre tilbake enn like før/på reservetanken.

Når det piper og vises at jeg er på reservetanken i displayet så viser tankmåleren at jeg har 1,5 kvart tank igjen... altså litt under halv tank igjen...

har ofret tanken på giveren i tanken, men siden dem har kjørt test på målerne og den ikke virket som å være frisk så holder jeg meg gjerne der :P

men møller sier jeg må bytte hele instrumentpanelet...blæh...

Men er det mulig å få taki KUN selve tankmåleren en annen plass ?

møller skulle ha ca 3500,- for hele instrumentpanelet så var ikke så jævlig ille, men ille nok egentlig for en 'tankmåler' :P i tillegg påstår de at jeg også vil ende opp med 0 i kmstand, er ikke det mulig å kopiere over, trikse fram eller noe slikt jo ? kult med 0 kmstand, men er jo ikke det som er korrekt :P

og er det muligheter for meg å være heldig å komme over et instrumentpanel på et høggeri eller noe slikt hvor jeg bare kan demontere tankmåleren og bytte ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står kilometerstanden til "0" så kan du sette den riktige verdien selv med Vag-Com. Møller bør også klare gjøre dette for deg, men som sagt, kan bare sette riktig verdi selv med vag-com (viktig å sette riktig verdi for etterpå låses det...)

Kan prøve å montere over motoren fra et brukt instrumentpanel, men da ville jeg nok heller søkt etter et brukt instrumentpanel kompatibelt med det du har også fått satt inn dette i stedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren virkerjo, eller i såfall delvis...hehe

Men tror jeg skal først finne ut hvor jeg kan få tak i dette rimeligere enn hos møller om det er mulig.

Så prøve å ødelegge (reparere) måleren i første omgang ved å fikkle litt med det...hehe

Men hvor får jeg tak i dette, bortsett fra Møller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet hvor ellers jeg kan få tak i?

eller mener dere dette er noe jeg rett og slett burde kjøpe via møller ?

og eventuellt, noe jeg burde forandre når jeg først kjøper i såfall ?

kjørekomputer som jeg ikke har, er vel så inviklet og dyr og montere i samme slengen at det er utelukket!? eller ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.