Mekonomen har satt ned rabatten vår

Anbefalte innlegg

Ville bare informere alle i lokallaget om at den tidligere rabatten vi fikk på 25% nå er endret til 10%. Dette fordi rabatten "var på høyde med det verksteder fikk, og det ble ikke rettferdig" : klø :

Sjelden jeg handler deler i Norge... Enda sjeldnere fra nå av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare informere alle i lokallaget om at den tidligere rabatten vi fikk på 25% nå er endret til 10%. Dette fordi rabatten "var på høyde med det verksteder fikk, og det ble ikke rettferdig" : klø :

Sjelden jeg handler deler i Norge... Enda sjeldnere fra nå av.

Kjipt, har handlet der en del pga rabatten. 10% får man no egentlig kor som helst bare man maser litt. Jaja, blir mindre shopping på mekonomen nå (selvom eg ikke har handlet der så ekstremt mye fra før av)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette e dårlige greier. Då bruke eg heller NAF sin fordelsrabatt på bilxtra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette e dårlige greier. Då bruke eg heller NAF sin fordelsrabatt på bilxtra...

Kor møje e den på då? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det huske eg ikkje, men an e bedre enn den som me for gjennom vwaudi klubben...

Tror og an variere litt me ka varer du handle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg da hadde informert om at ethvert samarbeid opphører med øyeblikkelig virkning og at medlemmene frarådes å handle der når det skal være på den måten.. Hardt mot hardt... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen er blitt sinnsykt dyre, før så brukte jeg kun dem til alle mine biler nå styrer jeg unna om jeg kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det eg hørt stemmer ikke dette heilt. Klubben har fått brev av Mekonomen der de har forklart dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det eg hørt stemmer ikke dette heilt. Klubben har fått brev av Mekonomen der de har forklart dette.

Hva stemmer ikke og hva står i brevet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri kjøpt ei skrua av mekonomen... trur ikje eg gidde begynna nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble sagt helt i begynnelsen av den "nye" avtalen at vi fikk 25% det første året eller noe sånn, så skulle avtalen evalueres etter dette for å se hvor mye den ble brukt.

Hvis de nå har satt den ned så er det vel fordi vi har vært for dårlige kunder i denne perioden....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosentsatsene blir satt etter hvor mye som blir tatt ut av de representative kontoene iløpet av et år.

Jo mer kontoen blir brukt, jo mer rabatt fører det med seg. Blir den lite brukt, faller prosentsatsen.

Logisk spør dere meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samtidig begynnelsen på en ond sirkel. Om satsen blir satt ned er det ihvertfall ingen som benytter seg av avtalen, så da vil satsen aldri gå oppover igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samtidig begynnelsen på en ond sirkel. Om satsen blir satt ned er det ihvertfall ingen som benytter seg av avtalen, så da vil satsen aldri gå oppover igjen..

Enig den der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har handlet små ting på mekonomen den siste uka og har fått mellom 20-30% rabatt på alle deler. så kansje dei i bergen ikkje har fått dette med seg!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dårlig... 10% får du vel bare du gir dem navn og tlf.nummer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med at 25% er det hva verksteder får er vel litt løst sagt? Joda dem får 25%, men dem får også over 50% på slitedeler :D Bruker ikke å handle på mekonomen selv, da jeg har en bilmekaniker som handler for meg, på mekonomen, med ansattrabatt/verkstedrabatt :D Fikk nettop 45-50% rabatt på nye bremser framme:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier seg jo selv at det er noe spik spenna gærn't med veiledende priser når de kan gi 50% rabatt på varer, og spesielt når de profilerer seg såpass hardt mot privatmarkedet som de gjør, som stort sett består av småkunder uten noen rabattavtaler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med at 25% er det hva verksteder får er vel litt løst sagt? Joda dem får 25%, men dem får også over 50% på slitedeler :D Bruker ikke å handle på mekonomen selv, da jeg har en bilmekaniker som handler for meg, på mekonomen, med ansattrabatt/verkstedrabatt :D Fikk nettop 45-50% rabatt på nye bremser framme:D

Enda en grunn til å handle fra autohausaz.com, Ebay osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

henta noko små plukk idag hos mekonomen (karroseri deler), da fekk eg 35% rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.