#1 Skrevet August 26, 2008 Heisann... Er på jakt etter ledningsnett til en G60(Motorkode : PG) venstre side,å lurte på om det er andre ledningsnett som passer overens med denne motoren? Eventuelt om det er noen som har dette liggende å vil bli kvitt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2008 Nettet fra corrado passer. motornettet iallefall er jo noen andre smådetaljer som er forskjellig fra corrado til golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2008 Takk for svar:)Får vel nesten ta resten på deler kjøpes seksjonen=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2008 Nettet fra corrado passer. motornettet iallefall Det er ikke likt nei.. Hjenen blir sittende på feil plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2008 Men i koblinger og kabler blir vel det samme? nå har ikke jeg vært borti rado før. så litt usikker egentlig men blir det så fullstendig feil? går ikke rado nettet inn på førersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2008 har et nett liggende.. ifølge selger kommer det fra en golf g60 men jeg fikk ikke det til å stemme på min. har noen bilder om du klarer å vente en ukes tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2008 Hørtes knallbra ut:)Bare send meg en PM du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...