Noen som sveiser rust her?

Anbefalte innlegg

Har et bmw prosjekt her.. Som trenger nye kanaler fra B stolpe og fremover på begge sider.er også noe skadet inn mot gulv fals. Trenger også nye jekkfester bak.

 

Hadde egentlig funnet en kar som kunne ta dette, men han var avhengig av å bruke hobbykveldene på jobben til å gjøre dette, men fikk ikke lov av sjefen å ta det på jobb alikvel.

 

Noen som har lyst til å ta på seg dette? Fikk pris på 6.000 av han som egentlig skulle ta dette. Så noe i den gata er jeg villig til å betale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du maile meg masse bilder av rusta så skal jeg gi deg tilbakemelding om jeg vil sveise det.

mailto: john@kustoms.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

 

Finner ikke laderen til kameraet akkurat nå, men har et bilde jeg tok for en liten stund siden, dette er det som er værst angrepet, og sikkert mest arbeid. Dette er venstre fremre kanal. Høyre side er ikke like ille.

 

rust.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ok.

 

Noen andre som tar på seg litt svart jobb?

Ifgl han som har sett på det så burde mye være gjort på ca 10 timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg gjerne ut flere detaljerte bilder, den siden som er bilde av må nok hele kanalen skiftes

når skulle det ha vært gjort evnt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger nok ikke å bytte hele kanalen, er fin fra B stolpen og bakover. Har kjøpt nye kanaler fra bmw fra b stolpe og frem.

 

Legger selvsagt ut flere bilder, evt så skal du få for brydderiet om du kommer opp til jessheim for se nærmere på det.

 

Er ikke noe tidsfrist på dette, er bare et prosjekt jeg har gående. Om du bruker 6mnd på det så er det greit, det viktigste for meg er å finne en som kan gjøre dette, da jeg ikke har tid/kompetanse til å sveise slikt selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er ikke kjørbar/flyttbar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo kjørbar er den, men står uten skilt.

Er bare å leie prøveskilt.

 

Er litt skeptisk til tilstand på bremser og etc. Derfor jeg helst ville unngå det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være litt mer omfattende enn det ser ut... pleier være myye mer rust enn det du ser før du begynner å skjære i det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har du rett i, men om noen tar på seg jobben, og det viser seg å være mer omfattende, så blir enige om riktig pris i forhold til ekstra arbeid.

 

Men det skulle vist ikke være så ille sa han som var her. Banket og styra i gulv osv.. Men vet av egen erfaring at et lite rust hull fort kan vise seg å bare være "toppen av isberget" Begynte å sveise litt i et gulv på en gammel volvo jeg hadde.. Var egentlig bare et 2-3cm hull, men endte opp med å bytte en 30x30cm plate i fotbrønn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være litt mer omfattende enn det ser ut... pleier være myye mer rust enn det du ser før du begynner å skjære i det...

 

Ikke bare kan, men er alltid.

 

Er dette en gammel E30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.