#1 Skrevet August 26, 2008 Hei Til dere som har frakta bil på henger en del, hvordan stropper dere bilen fast? (På bilfrakter selvfølgelig) Gjerne med bilder hvis noen har. Har dere bilen stående i gear eller med brekket på? Hvis den skulle "vugge"/ røre på seg er det vel ikke så bra at den står i gear? Hva med stropper gjennom hull i felger og festing i "ører" på hengeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2008 I gir med brekk på går fint, og så sitter den som regel litt fast i wiren til vinsjen viss det er det på hengeren...og utenom det er det vell godt nok med stropper rundt 2 av hjula, feks v.f og h.b... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2008 jeg jekker hvert hjul fast, wiren til vinsjen bruker jeg ikke, bare har den løst på, slik at bilen får bevege seg fritt opp og ned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2008 Jeg bruker også å sette hvert hjul fast. Om det er felger jeg er litt redd for, bruker jeg å legge stroppen over banen på hjulet. Litt vanskelig og forklare. Finnes også å få kjøpt fine stropper som er for å legge over hjulet som er skånsom mot felger og lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=120473 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2008 Brukte slepekroken bak på ene siden, og hjulet på andre siden.. Samt en stropp forran.. Klart, denne stod ganske greit oppå der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2008 Stropper alle 4 hjul med stropper fra tillhengerspesialisten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...