Reodor Felgens gatebiltreff 13. September

Anbefalte innlegg

Var dette treffet vi skulle kombinere med STCC på våler?

 

Regner med jeg er med jeg, skal dere dra fredag? er egentlig bedt i en bursdag fredag 12, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette treffet vi skulle kombinere med STCC på våler?

 

Regner med jeg er med jeg, skal dere dra fredag? er egentlig bedt i en bursdag fredag 12, men...

 

Det er det vet du ;)

Vi drar oppover på fredagen ja. Det tar jo noen timer å kjøre og det begynner kl. 09, men siden skal vaske bil og slikt regner vi med å være der litt før det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere drar fredag? Vet du ca når klokka? Og har dere fikset overnatting på Alvdal fra fredag til lørdag? Eller hvordan har dere tenkt? Eg er med på det meste! :P Må få ferdig cruise-controlen min i morra, så jeg kan få testa den oppover :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar nok helst så fort vi er ferdig på jobb klokken 15, men kan jo til nød vente en times tid?

Vi ligger hos moren min, men hun har desverre ikke plass til flere enn oss, men overnatting blir det en ordning med. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar nok helst så fort vi er ferdig på jobb klokken 15, men kan jo til nød vente en times tid?

Vi ligger hos moren min, men hun har desverre ikke plass til flere enn oss, men overnatting blir det en ordning med. ;)

 

Er på skolen til 14:15 fredag, så bruker jeg 40min hjem, så kan bli vanskelig å dra 15, men skal vel få til rundt 15:15 eller noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan fint vente på deg vet du, Kristian : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si fra hvis du vil sitte på med meg Kristian.

 

Jeg overveier litt å be om fri om fredagen for å rekke alt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... frister å dra opp hit ja, men Da må jeg evt ha med Emilie på 3.. men hu er med på Gatebil og slikt hu, så det er vel ikke noe stress..

 

Vi ser ann :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... frister å dra opp hit ja, men Da må jeg evt ha med Emilie på 3.. men hu er med på Gatebil og slikt hu, så det er vel ikke noe stress..

 

Vi ser ann :)

 

Bli med da! :P Oslo camp på flisa også på lørdag tror jeg, stcc på vålerbanen på søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med da! :P Oslo camp på flisa også på lørdag tror jeg, stcc på vålerbanen på søndag :)

Høres ikke dumt ut.. ser ann nærmere helga. Blir jo 4 dager nå først på gatebil.. får se hvor hel bil og jeg er etterpå.. hehe..

Men skal jeg opp dit, blir den med en VW foran og en japansk "devil" bak på henger.. hehe.. Må få lufta Skylinen nå !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cd209f5f.jpg

 

Da nærmer det seg Reodor Felgens Gatebiltreff :)

Fredag kl. 14 begynner turen oppover : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja rune og mattis! Bare å bli med :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.