#1 Skrevet August 26, 2008 Hei, jeg er ute etter en Rs2 replica addon fanger som SGI har.. noen som hvet av noe lignende eller har erfaring med SGI ang. frakt og toll å sånt?? Trenger virkelig hjelp, vil helst unngå Rs4 fangeren til disse bilene, syns ikke di passer... litt for extreme etter min smak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2008 Jeg lurer også på hvor jeg finner større bakluke vinge til min s4 c4 avant? Har kun en sånn stygg liten sak som ikke synes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 Ingen som kan hjelpe meg??? please 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2008 (endret) Jeg lurer også på hvor jeg finner større bakluke vinge til min s4 c4 avant? Har kun en sånn stygg liten sak som ikke synes her må du i allefall bytte heile bakluka. baklukene er forkskjellige med og uten vinge desverre finnes heller ingen varianter til og sette på ( eller er det noen som har funnet det?) EDIT: går det ann og ha på denne?? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=TSAU08R&vg=553&vgpath=Varekategorier/499/955/9119/553 for biler uten den lille spoileren. som f.eks s4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...