Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter en Rs2 replica addon fanger som SGI har.. noen som hvet av noe lignende eller har erfaring med SGI ang. frakt og toll å sånt??

 

Trenger virkelig hjelp, vil helst unngå Rs4 fangeren til disse bilene, syns ikke di passer... litt for extreme etter min smak.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvor jeg finner større bakluke vinge til min s4 c4 avant? :) Har kun en sånn stygg liten sak som ikke synes :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg??? please :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvor jeg finner større bakluke vinge til min s4 c4 avant? :) Har kun en sånn stygg liten sak som ikke synes :(

 

her må du i allefall bytte heile bakluka. baklukene er forkskjellige med og uten vinge desverre

 

finnes heller ingen varianter til og sette på ( eller er det noen som har funnet det?)

 

 

 

EDIT: går det ann og ha på denne??

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=TSAU08R&vg=553&vgpath=Varekategorier/499/955/9119/553

 

 

for biler uten den lille spoileren. som f.eks s4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.