#1 Skrevet August 27, 2008 På tur til England her:D Crossing the border to Sweden Stopping for petrol in Nordby, just over the border. almost 10% cheaper to fill up in Sweden compared to back home Also had to stock up on Festis a Swedish soft drink Blured pic of the rollercoaster in Liseberg, Gothenburg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2008 Hadde det ikke vært for messeaktivitet på jobben, skulle jeg joinet. Have fun, Frode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2008 God tur, Frode. Synd jobben var så kjip på ferien. Ellers hadde jeg ikke vært her nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2008 Bra du ikke jointer Mattis Kjørt 875 km i dag og havnet litt vest for Amsterdam Regn, regn og atter regn Blåser ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2008 Sitter på hotell igjen med dårlig WIFI og lite batteri. Har vært en bra helg, skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder om et par dager, mulig det blir noe i Treffpunkt også...... Mye bra å se, her har vi mye å lære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2008 Genialt reisebrev Frode! Gleder meg til endel kule bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...