#1 Skrevet August 27, 2008 Er det noen som sitter på opplysninger på hvor mye motstand(ohm) tempratulefølerene på PG motoren gir ved de forskjellinge temraturene. ER usikker på om følerene er i orden eller om det er noe feil i koblingsnettet på bilen. tempraturmåleren i instrument panelet virker ikke , pluss det virker som om motoren går med konstant choke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2008 Blå temp sensor 10 C = 3000 - 4000 Ohm 20 C = 2000 - 2800 Ohm (this is typical room temp) 80 C = 300 - 400 Ohm 100C = 170 - 220 Ohm (this is typical operating temp) Den sorte følern/givern er kun for temp måler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2008 takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2009 Bump med nytt spm Jeg har en golf g60 som er byget om til turbo, problemet mitt er at frosvæskelampa i speedometert står og blinker hele tiden ved kjøring. Jeg tenker at det kan være sensorene som sitter foran på motoren. kan det være dette? Jeg har akkurat byttet til ny frosvæske tank så den sensoren som sitter der er ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2009 BUMP..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2009 Bump med nytt spm Jeg har en golf g60 som er byget om til turbo, problemet mitt er at frosvæskelampa i speedometert står og blinker hele tiden ved kjøring. Jeg tenker at det kan være sensorene som sitter foran på motoren. kan det være dette? Jeg har akkurat byttet til ny frosvæske tank så den sensoren som sitter der er ny. ekke det en sensor på ekspansjons tanken da som sier ifra at det er er lite vann?? er sånn så mine biler ihvartfall. (golf gti 8v og passat g60) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2009 ekke det en sensor på ekspansjons tanken da som sier ifra at det er er lite vann?? er sånn så mine biler ihvartfall. (golf gti 8v og passat g60) jo, sjekk ledninger om det er brudd, pluss rele i sikringsboks. Er vel eget rele for varsel lite kjøleveske tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2009 OK, takk for svar. Skal sjekke dette. Har jo bytett tank så den skal være grei. Men kan sjekke ledningen og rele:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...