Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har montert led lykter fremme på min 02 Audi A4. De ar av denne typen:

http://www.dectane.de/artikeldet.php?proid=14142&bez=DAYLINE%20Scheinwerfer%20Audi%20A4%208E%2001-04%20_%20TFL-Optik%20_%20black&sid=7a1ba4dad4d42cbfeef63e2a58389d25

Problemet er at led'sa i den ene slokner etter en liten stund. På disse lyktene skal man bruke den gamle parkpæren som motstand. Det funker på den ene lykta (venstre sett forfra) men ikke den andre. Da kommer det opp feilmelding om at parkpæra er gått.

Noen tips om hva det kan være?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testa litt i dag og får det ikke til å fungere. Begge lyktene virker når jeg skrur på park uten tenning, og når jeg skrur på tenningen. Men når jeg starter bilen, så virker de litt og så slokner de og feilmeldingen kommer. Var ikke med noe forklaring på det i pakken heller. Eneste som stod på et lite ark, var: Led input DC 12-14V og Led output DC 30V. Som sagt så skal visst den gamle parkpæren fungere som motstand, men ser ikke ut som det fungerer:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger den gamle pæra og lyser inne i lyktehuset da eller? Litt dårlig løsning spør du meg (en vanlig lyspære blir jo ganske varm, kan ikke se at det er noe bra om den ligger inntil plast eller kabler).

Du kan jo bytte ut med en effektmotstand da:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=808262post808262

Nei den lyser ikke. Den lyser i det strømmen kommer, men slokner med en gang. Led lysene fortsetter å lyse til jeg starter bilen. Kan ikke skjønne annet en at det må være noe med motstanden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er feil på motstanden i lampa.

Det skal ikke være nødvendig med og sette imellom gamle parklys pære.

Det er visst ett lite problem på disse A4 8e lampene men fabrikken er klar over det og venter på nye motstander ifra en underleverandør av disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp da har vi avklart det Frode. Takk for servicen osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av bilen med lysa på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke det. Skal se om jeg får tatt et seinere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.