#1 Skrevet August 27, 2008 Jeg har en 89 mod Audi Coupe Quattro, og det sies at jeg har hele fjørbein. Er ikke det på bilde delt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2008 Det er delt ja. Om 1 og 2 er en del har du hele. Men vil tro du har delt om det ikke er en tidlig 89mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2008 Da har jeg delt Jiiiiippppppiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2008 Jeg har en sen -88 modell 90q sedan og den har delte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2008 jeg har også en 88mod 90q, men jeg har ikke delte.. blir ikke klok på det greiene der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2008 Mye rart ja. Tror jeg skal bygge om til 5x112. Får ikke tak i noen av di felga jeg vil ha pga 4x108. Hadde bestilt felger men etter 3 måneder fikk jeg beskjed at di ikke kunne levere di allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2008 Hva med disse fra Kerscher? Unifit systemet passer til så og si alle boltsirkler. http://www.kerscher-tuning.de/raeder/?id=6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2008 Greie nok di. Men er nok enklere å få tak i felger i 5x112. Er drit lei av å leite etter felger. Aldi noe av det jeg vil ha som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...