Tilhengerfeste til RS4 2001 mod

Anbefalte innlegg

Har hørt at RS4 ikke er typegodkjent med tilhengerfeste.

Noen som vet noe? Passer eventuellt hengerfeste til A4/S4?

Har lyst på ett avtagbart hengerfeste.

Hvor får man kjøpt det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av Audi sine RS modeller er godkjent av fabrikken, så Audi tilbyr ikke hengerfester fra fabrikk eller som tilbehør for ettermontering på disse bilene.

At A4 quattro hengerfestet fortsatt passer er jo en annen sak, men skulle uhellet være ute er det bruker/eier av bilen som får problemene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ringte til møller typegodkjenning for å høre om det gikk å få justert opp tillatt hengervekt på s4, fikk vite at 1700kg var max, spurte samtidig om den var høyre på rs4 , fyren sjekket og fant ut at det var samme på rs4.... så det kan virke som møller har typegodkjenning på krok til rs4..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ringte til møller typegodkjenning for å høre om det gikk å få justert opp tillatt hengervekt på s4, fikk vite at 1700kg var max, spurte samtidig om den var høyre på rs4 , fyren sjekket og fant ut at det var samme på rs4.... så det kan virke som møller har typegodkjenning på krok til rs4..

RS4 er ikke typegodkjent for hengerfeste,den står oppgitt uten hengerlast i typegodkjenningen.

Har vært diskutert før

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78107&highlight=RS4+hengerfeste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... det går da en RS4 her i Bergen (varebil) med hengerfeste?

(så den i fjor med campingvogn... :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... det går da en RS4 her i Bergen (varebil) med hengerfeste?

(så den i fjor med campingvogn... :) )

Jeg vet det går en der (kjenner eieren)... er ingen som har sagt at hengerfestet ikke passer på RS4 bare at bilen ikke er typegodkjent for hengerfeste ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.