Mål på BBS senterdeksler til Lemans replica-felger ?

Anbefalte innlegg

Noen her som har BBS senterdeksler på sine Lemans replica-felger som har et lite mål å komme med eller evt. link til hvor man får kjøpt senterdeksler som passer de ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

68mm måler de i ytterdim på replika dekslene.

Nei det finnes ikke slike orginale BBS kapper på ebay som passer rett på. Jeg har testet det selv, og alternativet er evt å få kjøpt opp noen klistremerker og/eller dreie av fire 70mm orginale BBS senterdeksler til 68mm og prøve.

Låseringen fungere fint på de orginale BBS dekslene påmontert replikaene, men de stikker desverre 3-4mm på utsiden av felgflaten og det ser bare HELT feil ut. Det funker men blir ikke "riktig". (men det kan man jo undre seg over å ha bbs kapper på replika hjul også for den del) :P

Jeg kjøpte forøvrig 70mm deksler og får se hva jeg gjør ut av det.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 68mm ja... var det ikke du som ringte meg? Som jeg sa så få du kjøpt merker som er 90% like.. Blir som et vw merke som senterdeksel bare at det er i bbs da... fant mine på ebay.. Du skal helt oppi felgen for å se at senterkoppene er fake, men da ser du jo også at felgene er "fake".. Så jeg hadde kjøpt disse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WheelWhores Kjøper ikke fake felger. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe visste den kom.....heller fake Lemans enn Sharif-felgpakke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Same shit, different wrapping.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller tynnere lommebok enn fake Lemans;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe må nesten le her litt... må huske på at du får 4 stk 14" schmidt th-lines til prisen av EN stykk ekte lemans.. Og kopi sett (4stykk med dekk) av 19x9,5 koster like mye som 4stk 14" th-lines med dekk... Så den blir ikke noe tynnere av å kjøre th-lines... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan du kom inn på det med TH-lines, det stiller jeg meg uforstående til. Ingen her som har nevnt at lommeboka blir like tynn av å kjøpe TH-lines som å kjøpe Lemans. Poenget var jo at ingenting slår den ekte varen. Også var det jo det med en smule humor, da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle faktisk kjøpe ekte Lemans for 2 år siden,men dama sa hun nekta å bruke bilen når hun fikk vite prisen. Solgte en leilighet med stort overskudd den sommern,men det ble heller BBS RC istedenfor. Klart at ingenting slår ekte vare men prisene på nye Lemans er blitt så hinsides at jeg tviler på BBS kommer til å selge så mange sett i året. Faktisk mye annet rart jeg skulle kjøpt før Lemans med de prisene det har blitt nå. Har tråla bruktmarkedet for brukte også men etter prisene gikk opp er det sågodt som ingen til salgs lenger. : rolleyes Heller fake Lemans enn ekte TH-lines forresten ;) kapsler får man mye billigere på Biltema

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe må nesten le her litt... må huske på at du får 4 stk 14" schmidt th-lines til prisen av EN stykk ekte lemans.. Og kopi sett (4stykk med dekk) av 19x9,5 koster like mye som 4stk 14" th-lines med dekk... Så den blir ikke noe tynnere av å kjøre th-lines... : haha :

Det der er det dummeste jeg har hørt.

LM kopiene koster da ca8000 uten dekk. gang det med 2 så har du prisen av 14" th-lines.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Og kopi sett (4stykk med dekk) av 19x9,5 koster like mye som 4stk 14" th-lines med dekk... Så den blir ikke noe tynnere av å kjøre th-lines... : haha :

Nå vil vel aldri valget stå mellom 14" TH-Lines og 19" Lemans kopier heller da, så sammenligningen er ikke videre god. :P

Jeg syns hele greia med kopier av disse kult-felgene stinker lang vei. På en annen side er replica hjulene verdt pengene. Det er mer enn hva en kan si om originalene.

Verden vil bedras Pål, og du hjelper godt til når du skaffer deg et sett BB5. Hvem husker hvordan Superstar Lanze ser ut? Ikke det nei, vi kjenner den visst bedre som ASA DS3. : bh :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8000?? i 9.5?? finn de for meg ferdig levert på døra..

poenget mitt var bare at det ikke er SÅÅ spesielt med th-lines... så om han er fornøyd med å ha kopi felger av Lm så er det ikke vits i å disse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

poenget mitt var bare at det ikke er SÅÅ spesielt med th-lines... så om han er fornøyd med å ha kopi felger av Lm så er det ikke vits i å disse...

Du finner det på Ebay.

Når en selvutnevnt felgfeinschmecker kjøper fake hjul så blir det slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har sammenlignet TH-lines og Lemans i denne tråden, foruten om deg som dro det frem ut av ingenting.

Dessuten er det ingen som har disset. Litt uskyldig humor har faktisk, utrolig nok, ikke skadet noen før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så 'low life' å kommentere at man skulle heller ha (insert prefferd word as a low life would do).

Jeg kunne sikkert solgt ventilene mine i min motor å fått hele golfen til en av dere for samme summen. (og jeg gir faen om det er en golf eller passat eller en jævla trabant for den saks skyld)..

Jises gutta, kjøp dere heller ei skute med motor, å bruk de supre penga på noe annet enn hjula og bh'er, enn å kommentere hva dere ville brukt penga på for andres del først da. Da først vil dere kanskje få opp de trangsynte øyelokka deres..

Folk har forskjellig syn på ting/være måte, men når dere skal komme å "belære", så egner det seg svært dårlig i en sånn tråd som dette. Morsomhet egner seg ikke heller da det ikke blir (evt) forklart av den personen som svarer.

[sixe=4]Dessuten er det WAY off topic!!!!!!!!!![/sixe]

Haha, dere er jaggu unge å naive, det skal dere ha, men ikke kom her å "lær pappa å pule" om jeg skal være like idiotisk som dere

selv kommentere.

OT: Pål, fikk du PM'n min? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er til salgs nå da jeg synes 19 tommere ble for stort å at bilen ble høyere enn med 18 tommere. Så nå blir det tilbake til 18 tommere.....igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er til salgs nå da jeg synes 19 tommere ble for stort å at bilen ble høyere enn med 18 tommere. Så nå blir det tilbake til 18 tommere.....igjen ;)

Hehehehe, hva blir det nå da? eller venter du til neste sesong?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe, hva blir det nå da? eller venter du til neste sesong?
Nei er jo mange uker igjen av sesongen enda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.