#1 Skrevet August 28, 2008 Da setter vi igang folkens! Den 6. September ber jeg dere alle om å haie alt av Retro ting og biler dere kan finne, og ta turen til Tyrigrava Kro ca. kl. 14.00! Dette er et treff som treffer midt i mellom alt annet. Har du en bil eldre enn 1990, så er du hjertelig velkommen, men vi gjør også unntak;) Har du hverken veteranbil eller moderne bil, kanskje bare en litt eldre bil med tidsriktig tilbehør, og føler at du ikke hører hjemme blant rånerne? Ta turen, det høres ut som du hører til her:) Mer info om arrangementet tilkommer de nærmeste dagene! /Martin Oslo & Akershus Retro Rides Community 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Grrrrrr, hvorfor legges dette til når jeg er i Tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 Grrrrrr, hvorfor legges dette til når jeg er i Tyskland... Vi planla nøye for å irritere deg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2008 Vi planla nøye for å irritere deg:P Jeg VISSTE det... Har noen hvitsorte på lur om du trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2008 Jeg VISSTE det... Har noen hvitsorte på lur om du trenger... Hvitsorte??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2008 Hvitsorte??? Medlem av "Foreningen mot uoriginale lykter på Golf II".Ser jeg flere svarte, grå, grårøde, klare osv nå, så kaldkveler jeg noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2008 Hehehehe: rock : You got me there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2008 Hehehehe: rock : You got me there! Skal jage David bort med cabben og høre med John-Arne om han vil låne Passaten... Bra tiltak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2008 Det ser ut til å kunne bli en trivelig samling retrobrakker, håper flere herfra tar turen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...