Noen som har godkjent 19" RS6 på Passat 3BG?

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve å få godkjent senk og hjul hos biltilsynet i løpet av høsten...

Senkesettet skal være greit tror jeg, FK Sport Edition +, har TUV-papirer, så håper det går bra...

Er litt verre med hjulene kanskje.... 19" RS6 (Replica såklart...:o)... Kjøpt fra Christer på dekkskift.. Men følgte ikkje med noe papirer... Men mener også å ha hørt at man ikkje får godkjent denne felgen i 19" på min bil: klø :

Hva gjør jeg da? Er det noen andre måter å få dette til på? regner med at det må finnes en eller annen felg man kan få godkjent i 19" på bilen min???

Lurer på å sette på lykteskygger også... Bør jeg ta med dette for godkjenning også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv opp hva slags dekkdim du har nå, hva slags dekkdim som er originalt, og det samma med innpress.

Såfremt innpress ikke endres mer enn 7,5mm hver vei, rulleomkrets er innenfor 5% av originalt, og hjul ikke tar borti noe sted ved full demp/sving, skulle vel ikke dette være umulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har TÜV papirer eller ikke spiller ingen rolle hvis du ikke kommer over "hinderet" til BT. En sak som er like bred som bilen og 11cm høy som skal kjøres over uten at bilen tar nedi, unntak: løse deler som f.eks eksos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv opp hva slags dekkdim du har nå, hva slags dekkdim som er originalt, og det samma med innpress.

Såfremt innpress ikke endres mer enn 7,5mm hver vei, rulleomkrets er innenfor 5% av originalt, og hjul ikke tar borti noe sted ved full demp/sving, skulle vel ikke dette være umulig.

Sitter på jobb no, og har ikkje original dimensjon i hodet...

Men kjører med 225/35-19, felgene er 8x19" med ET 35

Ingen subbing eller kontakt med karosseri verken ved kjøring eller full sving etc... Sleper også campingvogn uten problem faktisk....

Men spørsmålet er vel også om Biltilsynet godtar felgene uten TUV-papirer.... (Sjøl om ET, omkrets er innenfor kravene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passat 3bg har disse dimensjonene:

med 4 motion 205/50-16

uten 4 motion 195/65-15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.