#1 Skrevet August 28, 2008 nå er det jo strax høst for de fleste og da kommer det som regel masse regn... jeg kjørte en go del i regnet hvor jeg oppdaget at det dryppet vann ved pedalene..? så hvordan eller hva er det som forårsaker dette..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Hadde dette på min gamle 100 også. Det var dreneringskanalen i vannkassen som var tett. Ikke så uvanlig på disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 Hadde dette på min gamle 100 også. Det var dreneringskanalen i vannkassen som var tett.Ikke så uvanlig på disse bilene lar det seg fixe uten heftige demonteringer..?? skal jeg gå inn fra panseret da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2008 Ta en titt under vanndekselet i motorrommet. Du har sikkert masse løvblader og skit liggende under reléboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2008 Ta en titt under vanndekselet i motorrommet. Du har sikkert masse løvblader og skit liggende under reléboksen sikkert løvblader der fra noen år tilbake ja:) tror det løste seg, har satt rennende vann oppi de nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...