#1 Skrevet Oktober 26, 2004 Sitter litt og tenker. Det har blitt sagt at når man monterer b4 forskjermer på b3 så blir ikke hjulet i senter av hjulbua. Hvorfor ikke? Rumpa på b4 er ca 8cm lenger er rumpa på b3. De 8 cm er fordelt helt fra begynnelsen av bakskjermen (ved slutten på bakdøra) og helt til slutten på baksjermen. Hva vil skje om man monterer b4 baksjermer på en b3? Gulvet må vel også forlenges da? Er det noen med b4 som kan måle fra senter på forhjul til senter på bakhjul? Coupe bakstilling passer på b3 sedan, mens b4 bakstilling passer ikke. Hva er forskjellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg kan sikkert måle avstanden på min B4, men ikke i kveld Skal ta det i morgen etter skolen... men da har du kanskje allerede fått svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Eskild Leikanger Jeg kan sikkert måle avstanden på min B4, men ikke i kveld Skal ta det i morgen etter skolen... men da har du kanskje allerede fått svar. Hadde vært kjempefint! Kan du også måle avstanden mellom bakdøra og hjulbua bak? Den lille biten på bare noen cm? Og hjulbuene? Fra begynnelsen av hjulbua til slutten av hjulbua. Både foran og bak. Altså str på hjulbua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2004 Ja jo det kan jeg vel alltids gjøre. Men er ikke sikker på hva du mener med bakdøra. Er det "i skråen ved hjulbuen" du mener (til akterkant dørbue til kant hjulbue)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2004 Ja, stemmer vel det. Er litt vanskelig å forklare. Du kan godt måle helt nederst ved kanalen og rett under lista. Altså 2 steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2004 Hvorfor ikke bare slå opp i en bok, så får man svar på spørsmålene! B3 har en akselavstand på 2546 mm, mens B4 har akselavstand på 2612 mm. Stor forskjell, med andre ord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...